Page 5 of 5

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 31 Dec 2017, 03:06
by Kartingists
Nav par ko piedot, bet kļūdies tu jo šeit ir runa par šādas "ietaises" izmantošanu kopā ar karburatoru, kuram ir difuzori, ceru, ka nav vēl jāskaidro, kas par "ķīseli" izveidojas? turklāt konkrētā konstrukcija ir tikai lieks svars, paskaties kārtīgi!
Labi, lai tā būtu. Nekas man nav jāpierāda. Kas lasīs, pats varēs izvēlēties kam taisnība. Mani tikai interesē, kuram karburatoram nav difuzori... :-D

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 31 Dec 2017, 14:12
by Micuks
Neaizmirsti, ka te runa ir par žiguļa ieplūdes traktu!
Stabules dod pozitīvu  efektu, kad katram cilindram ir savs ieplūdes kanāls.
Žiguļa ieplūdes kolektors konstruktīvi ir nepareizs, ceru, ka nav jāskaidro kāpēc.
To lējuma gabalu bildē par stabuli nosaukt nevar.
Likt konstruktīvi pareizu stabuli uz standarta žiguļa ieplūdes kolektora un karburatora ir bezjēdzīgi.

Laimīgu jauno gadu! :thumbup:

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 02 Jan 2018, 12:36
by robs
Šādām karburātora stabulītēm notiekti ir pozitīva ietekme! Cik liela, tas vairāk ir atkarīgs no motora tilpuma un jaudas. Jo vairāk jaudas/ jo vairāk gaiss plūdīs cauri karburātoram, jo pozitīva ietekme būs lielāka!
1. Pēc teorijas, šādas stabules ar noapaļotiem galiem palielina gaisa daudzumu, kas plūst cauri karburātoram. Tātad: vairāk gaiss - vairāk jaudas! Labs uzskates materiāls un pats raksts .
2. Ja nebūtu nekādas atškirības, tad Krievijas autošosejas žiguļos tādas neizmantotu. Es jau sen biju atradis, paris bildes, kur uz stenda Krievijā tiek testēti VAZ motori šosejai un bildēs labi redzamas minētās stabulītes, tikai uzlabotā formā: https://vk.com/kolobok5566?z=photo-2962 ... 624622_204

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 02 Jan 2018, 17:59
by Micuks
Vārds "noteikti" labi "pamato" :D
Nu nebūs tik vienkārši, ka tikai atkarīgs no tilpuma un jaudas, daudz ir atkarīgs no motora ieplūdes trakta konstrukcijas. Ir arī tā, ka motoram ar mazāku tilpumu efekts ir lielāks, kā motoram ar lielāku tilpumu ;) To cik efektīva būs stabules atkarīgs no daudziem faktoriem, galvenokārt motora ieplūdes trakta, kā minēju, vislielākais efekts un tā tas ir paredzēts, kad katram cilindram ir savs ieplūdes kanāls bez kopēja resīvera. Būtiska ir stabules konstrukcija un izmēri.

Krievijas autošosejā ir tādi paši cilvēki kā visā pasaulē, eksperimentē, ņem piemēru no citiem jo citi tā dara "un tas noteikti ko dod" līdzīgi kā ar filtra kastes apzāģēšanu, daudzi to dara jo citi to dara, bet tas rada nevis pozitīvu efektu, bet gan negatīvu un to zināja jau mūsu senči. Kāds atrod vecas bildes vai noklausās no kāda, kas redzējis šādu vai tādu risinājumu un tad kladzina kā faktu.
Vajag arī ar galvu padomāt, likt stabuli uz kopējā ieplūdes kolektora ir bezjēdzīgi, konkrētā stabule  īsti nav stabule, bet pagarinājums, kurš vairāk traucēs gaisa ieplūdei jo filtra kastes vāks būs tuvāk ieplūdei. Stabulei ir jābūt stabulei nevis 10milimetru pipsikam.
Agrāk un arī tagad netrūkst daudzi virpuļu veidotāju un trukturēto magnētu pielūdzēji, kuri tikpat "argumentēti" stāsta cik tas viss labi strādā un cik daudz jaudas nāk klāt.

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 02 Jan 2018, 22:20
by al83
sākumā par sportu neviens nerunāja, tik viens Kristaps vēlējās uzstādīt tās ''stabules'' uz sava auto, kas LV tehniskajā literatūrā saucās savādāk (skat. attēlu), un ja kāds ir redzējis tieši stabuli, tad diezvai arī kādas līdzības ar to var saskatīt, drīzāk taure :D  
Latvijas klasisko žiguļu autošosejai sekoju no tās pirmssākumiem, protams, pēc Dz.Apļa atdzimšanas laika, un esmu daudz atvērtus kapotus redzējis un arī pavērtas filtra kastes, tai skaitā sacensību līderiem, neko tamlīdzīgu neesmu novērojis...
Teorētiski pienesums tai lietai varētu būt, bet cik liels no tā ieguvums un kurā gadījumā, standartā vai high end tuning...?! 
Kādus ieguvumus prognozē pats Kristaps pēc šī brīnuma iegādes un uzstādīšanas ? Un kādu atskaiti varēs sniegt, kā noteiks pienesumu vai varbūt pat pretējo efektu, ko pieminēja Micuks...? 

Image

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 17 Jan 2018, 10:17
by elf
Filtra korpusu parasti apgriež lai samazinātu korpusa masu...mazāk laužot karburatoru....

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 17 Jan 2018, 22:13
by Micuks
Tur vairāk par 100gramiem diez vai būs, ja neesmu izmetis būs jānosver nozāģētais, tad jau labāk atsaites uztaisīt vai kasti citā vietā ar pāreju ja tiešām tik ļoti lauž.....