Page 1 of 3

vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 01 Feb 2015, 20:55
by meršažigulis
nju sveiki visiem!
gudrīšiem un tiem kas patiesi ir prātīgi!
tika iegādāts fiats! viss zborā ejoš braucošs pat diegan ektremāli nobraukti 100km! skrien tīri ok!
http://fotki.lv/lv/edyy/comments-42283189/
http://fotki.lv/lv/edyy/comments-42283204/

iespejams ka varetu skriet labak!bet to jau redzēsim uz 23 maiju!

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 01 Feb 2015, 21:01
by meršažigulis
turpinājums sekos......

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 01 Feb 2015, 22:20
by Micuks
Un?
Ieliec žikā un tad taisi tēmu!

Sen zināms fakts, ka motors der uz stiprinājumiem ir labi, bet tā kā tas ir no citas markas un modeļa otrās kategorijas projkts būs jākārto ja gribi oficāli!

Ko ar aizdedzi darīsi, pārtaisīsi sistēmu vai griezīsi caurumu virsbūvē?

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 02 Feb 2015, 12:27
by arc
Lai veicās, bet tiem kas domā ka būs ctrl-c ctrl-v info:
1. Motoram ieplūde un izplūde ir otrādāk (izpūtējs pie stūres un akumulātoram nav vietas).
2. Dzesēšanas pieslēgumi nevietās(it īpaši tas kas pie ugunssienas).
3. Sadalītājam nav vietas oriģinālā motortelpā (jātaisa spole cilindrs) tāpat arī papildus gaisa vārstam jādodas citur.
4. Ieplūdes kolektors jāpārtaisa - vai drosele atdursies ugunssienā.
5. Oriģinālais ECU nestrādās korekti ar VAZ zobu vainagu jo zobu skaits ir cits (rūkt jau rūks un pat pabrakut varēs, bet kad kurinās tad...).
6. Stiprinājumi protams ir pretī orig. vietām, bet dzinēju vajag zemāk un nekādi VAZ spilveni to motoru neturēs.
7. Karteris/eļļas iesūcējs jāmetinā no VAZ un tā kas ir - vai jāmeklē no cita Fiata.
8. Dažādi sīkumi jāpielabo lai starteris,eļļas filtrs... nonāktu pie vietas
Ja graiza ugunsssienu un liek citu vadību tad dažas lietas protams atvieglojas, bet vienalga pie stūres gliemeža un sajūga darba cilindra būs karsti.

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 02 Feb 2015, 13:14
by meršažigulis
Nekas netika ķerts uz dullo!
Jau labu laiku iepriekš petiju kas un kā! Kolektori pārbūvēti abi tiks!
Par paddonu un eļļas uztvērēju nekadu problēmu neredzu ja ir rokas un drusku šafa tada infa savākta!
Ugunssiena netiks graizīta !
Laiks ir un ganjau psdpesim laikus!

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 03 Feb 2015, 13:40
by pusautomats
gaidu turpinājumu!

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 04 Feb 2015, 00:22
by meršažigulis
piektdien likšu uz galda dzinēju un tad jau būš ziņas vēlkādas jauna! :thumbup:

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 17 Feb 2015, 22:28
by plaza
piektdien likšu uz galda dzinēju un tad jau būš ziņas vēlkādas jauna! :thumbup:
Ieplūdes vārsti jāmaina ar izplūdes vārstiem vietām un tad mazāk problēmu nebūs jātaisa izpūtējs motoram apkārt pa priekšu. Tāda pat problēma ja liek DOHC opel motoru Vazā .
Bet kādēlļ tad cīnies ar atmosfēras motoru bet neņēmi uz reiz turbo. Uzliekam sauso karteri + vadību un tad jau kārtīgs kaujas rīks :D

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 19 Feb 2015, 21:17
by meršažigulis
piektdien likšu uz galda dzinēju un tad jau būš ziņas vēlkādas jauna! :thumbup:
Ieplūdes vārsti jāmaina ar izplūdes vārstiem vietām un tad mazāk problēmu nebūs jātaisa izpūtējs motoram apkārt pa priekšu. Tāda pat problēma ja liek DOHC opel motoru Vazā .
Bet kādēlļ tad cīnies ar atmosfēras motoru bet neņēmi uz reiz turbo. Uzliekam sauso karteri + vadību un tad jau kārtīgs kaujas rīks :D
šo pārbūvi gribu oficiāli noformēt!
tapec neķēru turbo dzinēju!

par vārstu maiņu pusmēm bija nopietni domāts! vārstu diametri domājams ka ir dažādi ! un sadalenes kas būs ar tām ! ??!

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 19 Feb 2015, 21:21
by Micuks
Tā kā dzinējs ir no citas markas un modeļa tad turbo vairs nekādu lomu nespēlē, tik un tā ir jākaŗto otrās kategorijas projekts! Turbo nav aizliegts! Esmu šo ar inspektoriem izrunājis entās reizes!