Čalīt, lai nu tev labāk saprast... Situācija: Sajūgs salipis, maksimāli jādabon uz to pretestība.. Ienesamies, izspiežam sajūgu (pēc idejas atslēdzam pārvadu starp riteņiem un dzinēju, atbrīvojam vietu, kur tam sajūgam atnākt vaļā..) Piespiežam akseleratora pedāli, paaugstinam motora apgriezienus, turot sajūgu strauji bremzējam (sanāk, ka turam visus 3 pedāļus kopā, wuala, sajūgam vieta kur atlipt ir, pretestība uz to liela (motors griež, bet bremzes bremzē), sajūgs atnāk vaļā dēļ pretestības) Tur nu tā visa padarīšana... Jautāsiet, kapēc rocene? Tapēc, ka Žigulim ir pakaļējā piedziņa un tas vēl vairāk bloķē ratus, respektīvi kardānu, palielina pretestību uz sajūgu... PROTAMS, nekas veselīgs tas nav, bet kuram gan gribas sevišķi tur visu jaukt vaļā

Ja viņš sevišķi vaļā nenāk, tad neiesaku motorīti mocīt, bet gan labāk skrūvēt vien vaļā...
P.S uz tiem 80 km/h bija neprāts, bet bīstamas situācijas neradās
