Katram brīva izvēle ar ko un cik saturīgi aizpildīt laiku...
*
Es savos 15-17 atuzbūvēju lauku tantes klētī atstāto
Erenpreiss velosipēdu ...nebija manam tēvam ne auto , ne tiesību...toties vectēvs bija
1.kategorijas līnijbusa šoferis maršrutā Rīga -Bauska...un liels ķimeris pa mašīnlietām...
pie sava auto tiku vēl pēc 15 gadiem - pie VAZ 21011, kuram ieliku 0 km motoru, 03 paneli,05 beņķus,platos diskus,ātro kārbu un reduktoru,četrus papildlukturus, pirms tam pārkrāsojot un savedot kārtībā VISU , lai ,vismaz man, vairāk nebūtu jāatgriežas pie šiem darbiem...
izbraukāju visu Baltiju, iesk, Pēterburgu, Poliju un DDR ....
....un samainīju pret '73 VOLVO 142 ....visi jau padarītie darbi atkal sākās no gala....
*
Nekur citur, izņemot postsovietzemes , neesmu sastapies ar šādu "meža" fenomenu - ja grib sevi pārbaudīt vai gūt prieku no braukšanas kā tādas, zēni/veči būvē visneiedomājamākās konstrukcijas , bet NEKAD UN NEKUR tie nav galēji sarūsējuši, knapi kopāturoši , kaut kā funkcionējoši , ar drātīm un dievvārdiem palīgos kustoši priekšmeti !!!!! Kā obligāts priekšnoteikums sākot projektu , ir jau esošā objekta pilnīga nojaukšana un smilšu strūkla ! Tikai tad seko turpinājums, ja tiek kas būvēts no jauna, tad TIKAI no labiem materiāliem. Esmu to redzējis un pat personīgi piedalījies...
Re ku viens no piemēriem , ko zēni uztaisīja no zālē ieauguša auto - jo bija IDEJA...bez tās nav ko sākt neko...
http://www.urhonajot.fi/tiimit/kg-racing/
...biju, redzēju, taustīju, vaicāju, man atbildēja, sapratu...
*
Bet šeit pat gāja runa par piedalīšanos sacīkstēs ar knapi simt latus vērtu TO, ko par auto saukt varēja sen atpakaļ...

Ja ko sākt tad, no pareizās puses, man domāt
