Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
RWD
Vazists
Topic Author
Posts: 12
Joined: 17 Feb 2009, 17:16

RWD Vaz 21053

30 Jul 2010, 14:25

Sveicināti. Nu jau gandrīz vairāk kā gadu aktīvi nepiedalījos diskusijās, tomēr visiem jaunumiem forumā sekoju līdzi. Tad nu beidzot arī varēšu piedalīties diskusijā, jo esmu ticis pie sava pirmā ziguļa. Ilgi gaidīts notikums beidzot ir piepildījies, tāds nu Vaz 21053, tagad ir manā īpašumā.

Image

Aparāts iegādāts no vietējā opīša, kuram vairāk kā gadu viņš stāvēja pagalmā. Jau ilgu laiku tika viņš pētīts, tomēr visu laiku māca šaubas, ka viņš varētu arī viņu pārdot. 1992. izlaiduma gada. Balts ar melniem sāniem. Salons KOŽA :thumbup: Biju ļoti pārsteigts ieraugot cik labi ir saglabājies salons, kā nekā opis viņu kopa, un labi kopa.

Te vēl kāda bilde.
Image

Image

Vislielākais prieks ir par dvēseli kas iekšā. Jau tad, kad iepriekšējais saimnieks ar viņu braukāja, es redzēju cik labi griež motors. Tad nu lūk, gadu nostāvējis, pielec ar pirmo griezienu. Un dūc vnk patīkami. Nu jau pāris reizes arī esmu patestējis un vnk fantastika, griež nenormāli labi. Es teiktu perfekti. :brauc:
Image

Kas man ļoti nepatīk, tā ir rūsa. Tās ir padaudz :think: Šofera puses slieksnis pilnībā izpuvis. Tad nedaudz spārni. Tas noteikti no stāvēšanas, interesanti, ka tieši šofera puse ir vistrakāk papuvusi, jo otra puse bija vairāk krūmos līdz ar to tur mazāka skāde. Šofera pusi jau paspēju izgraizīt. Tur būs vēl uj, uj, darba jāieliek. :) Bildē var redzēt jau gandrīz nogrieztu slieksni.

Image

Plāni? Pirmais sarakstā ir savest plus/mīnus vizuālo kārtībā, apkarot rūsu, galvenokārt. Tad jādzen pie skates puikām, lai redzētu, ko tad vajadzēs sadarīt ritošajai. Onka jau pāris lietas bija samainījis. Apakša traki neizskatās, katrā gadījumā biju viegli pārsteigts, kad tur nevajadzēs daudz darboties. Motors, nu tur arī vajadzētu aptīrīt, pietīrīt un visādi citādi padarīt viņu skaistāku. Darba būs ļoti daudz. :draugi: Gribētos jau verķim dabūt skati logā, lai vairāk vai mazāk likumīgi varu arī paslīdēt sāniski. Tālākā nākotnē noteikti ir doma braukt uz sprintiem ar viņu. Bet nu līdz tam vēl ir jāpagaida laiciņš. Galvenais tagad ir skati dabūt pēc iespējas ātrāk.

Image

Jautājumu noteikti vēl būs daudz un dikti! Tagad viņš tiks iedzīts garāžā, kur gaidīs mani pāris nedēļas, jo jābrauc sapelnīt, lai arī varu viņu sataisīt :thumbup:

P.S
Jā, piebraucu pie onkas un 20 minūtēs viņš jau stāvēja pie manis. Nākošājā dienā arī uzreiz tika pārakstīts. Maitas vēl ceļa nodokli izkāsa, es jau cerēju ka vajadzēs tikai pie skates maksāt, bet še tev. Tas bija tāds nepatīkams pārsteigums, labi ka biju vairāk naudas līdzi paņēmis, a to veltīgs brauciens būtu bijis :D Tā lūk kaut kā, ceru ka izdosies savest viņu kārtībā, un ceru ka varēs iegūt arī atbildes uz sev interesējošajiem jautājumiem. :draugi:
 
RWD
Vazists
Topic Author
Posts: 12
Joined: 17 Feb 2009, 17:16

Re: RWD Vaz 21053

30 Jul 2010, 15:44

Jā, aizmirsu pat uzrakstīt. :D Ko iesakat ar tiem sliekšņiem darīt? Jāmetina? Ir vēl kādi varianti?
Spārnu priekšējo man liekas vnk varētu būt jaunu uzlikt. Nav ko lieki čakarēties.

Plus, meklēju arī sporta stūri. Cik tā pāreja varētu maksāt un kur viņu varētu nopirkt? Jo orģinālo es nevaru izturēt :D Pārāk liela un pārāk šaura, baigi slīd rokas nost, kad lieku plakaniski. Tā var sanākt nevēlama situācija.
 
User avatar
krissis
Vazists
Posts: 537
Joined: 08 Apr 2009, 22:05
Automašīna: Mitsubishi

Re: RWD Vaz 21053

05 Aug 2010, 22:28

sliekšņi jāmetina un spārnu arī jāmaina, vienīgi tur tāpat vajag metināt viņu klāt... Nav kā ārzemniekiem uz skrūvēm :problem:
Ko dievs nav devis to biezpiens neatsvērs ;)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests