vai kā jus te daži mokaties-:))sēdinot galvu vai slīpējot bloka virsmu ar parasto sadales vārpstu nemetas neviens vārsts pie virzuļiem nevienā gadijumā izņemot gadijumus kad kļūda gan uzstādīšanā , gan montāžā:) , varbūt būtu ieteicams to regulējamo sadales zobratu bet nu te atkal būs miljons jautājumi-kā to izdarīt:)
kompresiju žigulītim gan nevajag nesamērīgu -ieteikums būtu ne vairāk par 9,5 lai var ar 98 benžu piedzīt visu
ta sanaak ka drosi 1mm var raut nost nesatraucoties?
droši var kādus 5mm -bet tas nau prāta darbs-arī tad vārsti nemetas.o3 un 06 motoram kabāk to noņemt no bloka ja tiešām ir tāda vajadzība jo tiem virzulis neiet līdz bloka augšai , bet 01 un 011 tāpat nau liela jēga jo tas ir tāpat 1,3:)
skaidris..kko tad nonjemsu nost tg no galvas..un kad uznaks luste un vaidzes tad sliipeesu bloku un mekleesu zobratu...