Tatad wipers ir atgriezies ar jaunu stastu par to ka tika ieta skate un par to cik vinam daudz vel ir jamacas par žiguli un tehniku kopuma

Tas viss notika jau vairāk kā pirms mēneša, bet tā arī nesanāca tā īsti pieķerties un to visu uzrakstiet.....
Tad nu ta pec BBP nekadi grandiozi parbraucieni vairs netika veikti, ja nu aizbraukt lidz blakus miestam, pilsetai, nu nekas nopietns. Bet nu slimibas lapas terminš riteja uz beigam ar vien atrak un atrak lidz tas bridis bija klat kad vajadzeja but noverstiem šiem trukumiem:
Skates izraksts, kas atzimets ar 2 punktiem:
Tuvas gaismas lukturi nav atbilstoši noreguleti
Nevienmeriga bremžu darbiba
Nepietiekama stavbremzes efektivitate
Nevienmeriga stavbremzes darbiba
Jamaina abu pušu augšejie balsta šarniri
CO sastavs atgazes parsniedz pielaujamo robežvertibu (6.68 )
Vel bija parbrauciens 300km garuma, kura laika atkal nosfila sledžu bloks, kas lika secinat ka tas nav isti normali, paldies forumiešiem par atbildem šaja zina, lai gan es papildus releju neieliku, bet nomainīju H4 atpakaļ pret vecajām oriģinālajām lampām, protams nav tik spožas kā H4, bet nu vismaz slēdži nekūst kopā
Lampas sareguleju pie coma, bet tikai tuvas, vai nu mes nerubijam ka jaregule talas, vai ari tas padomju aprats ar kuru mēs procedūru veicām nebija paredzets lai reguletu talas
Bremžu darbibai nomainiju aizmugures bremžu cilindrus uz pašregulejošajiem, vecie bija labi iekocejuši, kaut ari necik sen bija likti jauni, sava jaunibas naivuma cereju, kas tas atrisinas problemu, jo loki likas vel loti labi un pirmaja novertejuma, salidzinot ar jaunu nelikas nodiluši
Rokenes trosite tika uzlikta pilnigi jauna, pietam nevis tada kur plika trose staiga, bet trose ir iekauseta plastmasa un tad plastmasa staiga pa plastmasu, teoretiski mazakas iespejas vinai ierūsēt gandrīz ka Eiropā
Šarniri ari tika pilnigi jauni uzlikti
CO pirms skates iebraucu servisa kur par 4,5Ls noreguleja ka vajag, ok regulešana bija pagalam vienkarša benzina padeves skruve tika ieskruveta biki dzilak, atškiriba no ta, ka to vareja paveikt majas- izputeja bija zonde kas vislaik radija CO procentualo daudzumu, so vareja noregulet ta zolidi, jo ari parlieku zema benzina padeve, ka zinams nav labi
Tad nu viss itka izdarits, bet rucniks tik un ta praktiski nenema, bet bremzes škita plus minus vienmerigas. Aizbraucu uz skati, protams pedeja slimibas lapas diena. Viss ok, iznemot liktenigas bremzes, nekas nav mainijies, ok darba bremzes pakalejajai asij drusku labakas un viss, bet ari nevienmerigas. Nu neko lapa zaigoja 3 2nieki par bremzem un tas ari viss, laika noverst vairs nebija, kas nozimeja, ka nakama reize bus jaiet pilna apskate
Ta nu tas viss palika vel kadas 2 nedelas, bet bija doma dabut jaunus barabanus, jo vecie bija baigi padilushi un mani bija sajuta ka tur tas suns aprakts. Un tad nu sagaidijas ka esot Riga vel pirms skolas sakuma (jo LU redz macibas sakas tikai 6. septembri) izdevas iegadateis pilnigi jaunus barabanus no lietotaja
Micuks, par ko vinam liels paldies, jo tagad mana žiga bremžu sistema ir perfekta

Pie reizes ko nu tur daudz, pakjeru bremžu lokus jaunus ari, jo ja jau jauni barabanu, tad nu lokus ari prasas jaunus, kaut vecie man joprojam likas OK. Panemu lokus bez ekscentriem, jo man tachu regulejamie cilindri virsu
Tad nu saku montet virsu, radas problema, trauceja tas stienitis uz kura bazas virsu loks ar ekscentru, radas ari dilemma frezet loka dzelži vietu, kas apliecas ap to stieniti, vai nafig flekset to stieniti nost. Nosliecos par labu ka jafreze loka blekis (neprasiet, pats nezinu kapec tieši šis variants

) bet nu ta ka esmu "cilveks tehnika" iefrezeju pa maz un sanaca ta, ka montejot kopa loks pacelas taka uz augšu un atspiedas pret to stieniti uz ka maucas loks ar ekscentru, rezultata nobloket bremžu barabans pret kura iekšmalu atspiesta loka metala mala (ceru ka spejat vizualizet ko es izdariju, ja ari nespejat tad tas nebutu liels brinums jo tam ir nepieciešama "ipaša meistariba")
Tad nu ar tadu sabloketu apbraucu kadu loku, kartigii uzkarseju ratu un sapratu, ka nav isti laga labi ka biju uzlicis veco barabanu, jo jaunais vispar negribeja bazties virsu, nospriedu, ka vecais padilis un bus vieglak uzdabut un ar kaitigu klapešanu to ari paveicu, ka saka visu var atrisinat ar fizisku speku, ja kaut ko tomer nevar , tatad tu pieliec par maz fiziska speka

Noraujot tika secinat ka spiežot bremzi loka metala kante (vai ka vinu nosaukt? mu tā kuru es apr maz biju iefreezeejis) uzslidejusi uz ta metal stienīša kur vajadzēja bāzties virsū ekscentram, kuru es biju atstajis domajot, ja nu rodas vajadziba pec lokiem ar ekscentriem, un negribešana bojat originalu. Un loka areja mala, kur beidzas tas bremzejošais materials tik striketa pret barabanu.
Zinu , ja tiri mulkigi, bet nu kas tik negadas kad visu dari pats un tetinš nestav blakam un nebaksta ar pirkstu ko darit
Tad noravu tos lokus nost, un izflekseju tur kartigu coberi. ta ka no way, ka vinš skaras pie tas štruntaina stieniša. Izdariju ta ar visiem lokiem, labi ka uzkarset paspeju tikai 2 jaunos ne visus 4 lokus tik daudz prata pietika

Bet labi ir tas ka netika nekas pārogļots un loki netika norakstiti
Tad nu sapestiju visu kopa un wualaa, barabani uzliekas viru bez speka ar kustinašanu vien, tas jau priece, pievelkam ruciti, tas ari šepte, priiks kur tu rodies. Nebija paredzets manam dzit skati, tas bija otra plana Jancuka 2104 bija pedeja slimibas lapas diena pienakusi so ta bija man prioritate. Bet nu pie šada iznakuma radas keceriga doma dzit abus vazus uz skati
Kad abi žiguli 2. septembra pecpusdiena bija uz stripas devamies uz Madonu dzit skati. Taka man viendienniecu limits bija izsmelts, tad darijam ta, ka ar jancuka 2104 vilkam manejo, nezinu vai ta vareja, bet nu ja butu problemas ar mentiem tiktu apelets pie vinu sirdsapzinas ka mes velkam viens otru uz skati

Viss gaja gludi, mentus nesatikam, so atvieglojums

Mani bažīgu darīja bremzes protams un ari atpakalgaita, kas isti nedega, bet kamer mašina bija uz bedres garaža tika konstates ka atpakalgaitas gaisma visa problema ir vadina kurš pie karbas stiprinas, tas bija tads lodzigs un medza zaudet kontaktu, biju jau rekinajies, ka bus pirms braukšanas skate jalien un "japacakare vinš" bet vis bija ok, so man nevajadzeja to darit, labi vien ir jo ara gaza lietus.
Interesanti bija ar Janchuka 2104 ko dzinām pirmo, bet ne par to stāsts šoreiz

Manam viss istrādāja kā nākas, bremzes bija vnk ideālas, vēlreiz paldies
Micukam par barabāniem un ļoti pieņemamo cenu

. Par bremžu darbību tiešām bija prieks bet tad pienāca purināšanas reize un tad inspektors piesējas šoreiz jau labajam apakšējajam lodbalstam, prasīja vai tad iepriekš nekas nebija teikts, ka Tomēr ir brīvkustība un tā, es teicu ka ē, jo tā arī bija, par lējējiem vis bija tip OK, tad viņš paskatās tur info tipa cik esmu nobraucis pa šo mēnesi, uz saka aa tika 125km nu itkā nevajadzēja viņam beigtas pa tik mazu nobraukumu, man bija šoks, jo nezinu kurus mērījumus viņš skatījās, bet viņš nieka 1000km bija nepiefiksējis, jo paties'bā bija 1125

Bet nu neko, tas sīkums, otrs sīkums tālie bija arī viens augšā viens, lejā, jo to redz mēs nevarējām noregulēt, laikam būs pret sienu plus mīnus tas normāli jāizdara

Bet inspektors bija tīri sakarīgs un manam žigulītim jauna skate

, pietam zilā krāsā, kā reize pieskaņota auto krāsai, tavā vecā zaļā nu galīgi ar zilu negāja kopā
Tādi bija mani piedzīvojumi ar skates dzīšanu, drīz pēc tam braucu uz Rīgu un elligi laba sajūta braukt savā žigulī pa Rīgas centru klausīties AC/DC uz skat\īties kā cilvēki Tevi bilde'ar saviem mobīlajiem
Un pa Rīgu patiesībā ir tik bailīgi braukt īpaši ja tā ir tikai otrā reizei galvaspilsētā, liela daļa braucēju ir sooo stresaini, agresīvi un negatīvisma pilni, taču ir protams arī laipni un žiguļus mīloši, kas paskatās pasmaida un pamāj
Tagad žigulītis dzīvo garāžā un gaida mani, kad es nedēļas nogalēs atbraucu un izmetu apli, aizbraucu līdz blakus miestam, vai tā ,maigi pašķērēju pa grants ceļiem, zinu ak nevajadzētu viņu lauzt, taču ja ir kardāns un tādi ralija ceļi kā manā krajā, es vnk nespēju pretoties kārdinājumam iespiest pedāli grīdā un izbaudīt sānslīdes šarmu, esmu taču tikai cilvēks

Nav vēlmes vinju turēt Maskačkā zem loga, kā arī liet bāka lai brauktu uz centru un tad ietu 20min ar kājām līdz skolai, ja ar sabiedrisko tas ir daudz ātrāk (ātrāk ierēķinot attālumu, kas jāmēro ar kājā no bezmaksas stāvietas teiksim pie arēnas Rīga, jo man nav tāda piķa lai turētu pie skolas pa 2ls stundā ibio))un ērtāk, ok mani ziģuļa beņķi ir soo ērtāki par fkin troljuku, bet tas tā
Laipni aicināti apliecināt savu izturību, ja šī eseja tik tiesām ir izlasīta no A-Z
