Čoms jau ir Skotijā un tūlīt taisīs lielo kapeiku!
Auto ņēmu sev, vienkārši to laiku kamēr čoms bija LV viņam vajadzēja ar ko pārvietoties, bet nu neko daudz nesanāca jo dabūjām trijnieku un pēc dažām dienām viņš arī aizbrauca, jebkurā gadījumā mums abiem skrūvēt bija liels prieks, atcerējāmies jaunību un mopēdu laikus

No vienas puses varēja braukāties un pēdējā nedēļā iet TA, bet varbūt arī labi jo ja tas notiktu uz ceļa kur tiešām vajadzīgas bremzes tad varētu sanākt slikti......
Nu negribu gan piekrist, ka nolādēta, vienkārši tāda apstākļu sakritība

Signalizācijas kādas četras ir, bet neviena tā īsti neapmierina jo kas trūkst vai nav tādas funkcionalitātes kā vajag, tā gan nav problēma 20Ls un būs jauna

Ar to plinti ir kā ir, konkrēti žigulis ir domāts sportiskām aktivitātēm, lai no tā uzbūvētu to ko gribu ir daudz jāiegūlda darba, izdomas un arī finanses, bet atdeves nebūs tādas kā izvēloties teiksim to pašu bmw kuram ir liels dzinēju un arī sporta detaļu klāsts, visumā gribās arī braukt ne tikai skrūvēt kā tas būs ar žiku

Šobrīd plinti nekur nemetu jo ir tāda kā apsēstība iet grūtāko ceļu un ne no kā uzbūvēt kaut ko saglabājot iespēju legāli pārvietoties satiksmē.
Nēsmu profesionāls motoriķis, bet gan sev, gan pēc individuāla pasūtījuma ir uzlaboti daudzi motori, tie gan ir mitsubishi, bet gribu savīlēt arī žiguļa motoru


Tāpat arī gribu žiguļa 1.7L dzinēju uzlabot, tikai gribētu uzzināt kādas īpatnības ko tieši žika motoram ir jēga darīt un ko nav, lai nav jāiet eksperimentālā ceļā tam cauri tikai neviens neko nestāsta
