Sveiki, nolēmu piereģistrēties un mazliet pastāstīt par savu žigulīti. Tātad pagājušā gada augustā manā īpašumā nonāca šis 89. gada 6. žigulis, iegādājos no viena onkuļa pa 200Ls vēl ar derīgu TA. Iegādes iemesls galvenokārt bija vajadzība pēc auto lai tiktu uz skolu, un takā esmu students tad vajadzēja ko samērā lētu un viegli remontējamu

Ar pirkumu paveicās, jo auto ziemā neesot ticis izmantots gandrīz nemaz un ziemas laikā pārsvarā turēts garāžā, tātad rūsas problēmas ir nu ļoti mazas. Lielākais mīnuss bija tas, ka onkuli servisā esot 'apčakarējuši' un vecā 1.5 motora vietā ielikuši kapeikas motoriņu. Betnu takā no sākuma nebija doma viņu izmantot savādāk kā transportlīdzekli tad īpaši nebēdāju, jo strādāja motors uzticami un testējot varēja pat 150 'izspiest'

Tomēr uzradās iespēja tikt pie 1.6 motora (cena- šņabja pudele

) un nolēmām kapēc gan ne. Bet motoru izjaucot pavērās diezgan krimināls skats, jo iepriekš viņš bija dzīvojis lauku apstākļos un nebija apveltīts ar pārlieku uzmanību kautvai eļļas maiņas ziņā - kloķvārpsta sadilusi, gredzeni salūzuši, vārsti arī sadiluši un viss pārējais izrietošais. Te nonākam pie domas- ja dara tad dara- nolēmām savest motoru kārtībā un mazliet uzlabot. Tātad motoram veiktie remonti un uzlabojumi : slīpēta kloķvārpsta, jaunas šāles, slīpēti cilindri uz 82mm + jauni virzuļi no vaz 2108 un gredzeni, jauna sadalene, jauni vārsti, izsvaroti rokeri, slīpēta galva (-1mm) un lūkas, slīpēta bloka augša (-4mm), elektroniskā aizdedze, weber karburators (no volvo 340), jauni zobrati un ķēde, jauni eļļas un benzīna sūkņi, izplūde no ford escort 1.8-2.0 motoru versijām ar diviem rezonatoriem bez klusinātāja. Tas laikam lielumos viss, cerams ka neesmu ko aizmirsis. Bildes ar motoru var apskatīt šeit -->
http://foto.inbox.lv/in_kaste/motors/
Takā gads nekādi nepretendē uz retro vērtību tad pie oriģinālā necentāmies pārāk pieturēties(ārēji gan nav nekas pārāk slikts nodarīts)- žigs ieguvis recaro beņķus priekšā no renault clio, sporta stūrīti un mūziku (ļoti nepatīk klusumā braukt)
Par gaitas īpašībām - max ātrumu īsti nav sanācis sasniegt, bet vecos 150 sasniedz diezgan bez problēmām, pa sniegu(loģiski) un slapju asfaltu slīd neslikti, bet sausu jaunais motors vēl nav redzējis tapēc nemāku par to teikt un arī sekundes līdz 100 vēl nav skaitītas

Betnu viss darīts lai būtu prieks braukt un nevar teikt ka būtu garlaicīgi

Protams ir vēl daudz ko skrūvēt, bet tas jau vēlāk, kad iekrāsies naudiņa un laiks

Paldies par uzmanību un lai jums žiki labi ripo
P.s. šeit mazs video, nesmejieties skaļi, šī ir mana pirmā ziema ar rwd mašīnu

-->
http://www.youtube.com/watch?v=TYheUXwUh40