


Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Mazliet domājam līdzi, ko runājam.uz šosejas spēj 230 attīstīt
Mazliet domājam līdzi, ko runājam.uz šosejas spēj 230 attīstīt
Mazāk vajag pie kompīša sēdēt un kačāt visādas programmas!Ar riepām 195/50/15, garāko reduktoru 3,90 un piecu robu gaņģeni 230 km/h ir pie 6700 rpm. Pēc manā rīcībā esošās programmatūras dzinējam, lai to ar klasikas virsbūvi un parametriem sasniegtu, ir jāattīsta ap 285 hp un 325 Nm. Citiem vārdiem - tev vajag nopietni sagatavotu trīslitru dzinēju. Vari izlīdzēties arī ar evo vai sti dvēseli.![]()
Lūdzu ņem vērā, ka Subaru Impreza Sti sasniedz pēc ražotāja datiem 240 km/h ar "drag" koeficientu 0,35. Klasikai šis koeficients ir 0,5 (fiat 124).
Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības.
Ka tik Tu nerunā par Radaru ko!?Mazāk vajag pie kompīša sēdēt un kačāt visādas programmas!Ar riepām 195/50/15, garāko reduktoru 3,90 un piecu robu gaņģeni 230 km/h ir pie 6700 rpm. Pēc manā rīcībā esošās programmatūras dzinējam, lai to ar klasikas virsbūvi un parametriem sasniegtu, ir jāattīsta ap 285 hp un 325 Nm. Citiem vārdiem - tev vajag nopietni sagatavotu trīslitru dzinēju. Vari izlīdzēties arī ar evo vai sti dvēseli.![]()
Lūdzu ņem vērā, ka Subaru Impreza Sti sasniedz pēc ražotāja datiem 240 km/h ar "drag" koeficientu 0,35. Klasikai šis koeficients ir 0,5 (fiat 124).
Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības.
Esmu sēdējis blakus, kad žiguļa spidometrs aiziet līdz galam un vēl iet.. Un tas ir ar 4to ātrumu, būtu 5niece, es pat ticu ka būtu visi tie 230km/h! (1,7l ŅIVAS motors ar turbīnu un ORĢINĀLO piekari!)
Tad cik pēc Tavas programmas žiguļa max ātrums ir!?Ar riepām 195/50/15, garāko reduktoru 3,90 un piecu robu gaņģeni 230 km/h ir pie 6700 rpm. Pēc manā rīcībā esošās programmatūras dzinējam, lai to ar klasikas virsbūvi un parametriem sasniegtu, ir jāattīsta ap 285 hp un 325 Nm. Citiem vārdiem - tev vajag nopietni sagatavotu trīslitru dzinēju. Vari izlīdzēties arī ar evo vai sti dvēseli.![]()
Lūdzu ņem vērā, ka Subaru Impreza Sti sasniedz pēc ražotāja datiem 240 km/h ar "drag" koeficientu 0,35. Klasikai šis koeficients ir 0,5 (fiat 124).
Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības.