Jā nozīmē otrās kategorijas pārbūvi, pats projekts ~200Ls + CSDD pārbaude, tehniskās pases maiņu utt... + plancis 60Ls + dzeses trubas , pats motors, labs vismaz 100Ls. Inspektors teica ja liek tad jāliek 2.0L uzreiz, konkrēti var noskaidrot ezermalas ielas kantorī, kur aprēķina no konkrētās jaudas slodzes, vai piekare virsbūve izturēs. Tie jau ir 360Ls bet savāksies pāri 400Ls noteikti ar visiem šķidrumiem eļļām, apkope tam pašam golfa motoram. Un ja to visu nedari pats tad kroņšteini arī jāpasūta pie meistara, kopā ar visa salāgošanu un motora ielikšanu tur vēl pāris simti, tad kopā aptuveni 600Ls
Cik zināms tad žika blokam neder golfa galva.........
Kapitalkas izmaksas var būt dažādas, bet nekā lēta tur arī nebūs, tas ir mīts, ir darbi kurus mājās neizdarīs!
Bet kas nu kuram skaitās kapitalka, dažam tas ir gredzenu un vārstu blīvslēgu maiņa
