VFTS
jauns tilts un kardāns varbūt slodzi turētu kādu laiku,bet nejau 30 - 40 vecs,
un rallijā cik es saprotu tos tiltus mainija pirms viņi vēl bija beigti.
--------------------------------

Kāda starpība, cik tas tilts vai viņa sastāvdaļas ir veci, galvenais, kādā
stāvoklī tas viss ir. Tilta "balku", dabiski mainīja tad, ja to izdevās salocīt,
ne velti tās tika pastiprinātas. Pusasis lielākoties nācās mainīt vismaz reizi
sezonā, lielākoties sprāgušu gultņu dēļ, pat ātrākie braucēji stipri reti pamanījās
tās saliekt. Reduktori / bloķi ar labu eļu, kura tolaik bija deficīts, protams,
arī mierīgi kalpoja sezonu, tas bija apmēram 1500 km sacīkšu režīmā "dopos".
Aina gan mainījās, kad sākām izmantot , piemēram, rīciņeļļu priekšējo riteņu
un pusasu gultņos, kā arī ATF ātrumkārbā un tilta reduktorā / bloķī. Tad gan
vajadzēja uz katru sacīksti pārkontrolēt, pajaukt un par jaunu saeļļot. Bet
komplektā ar "vieglo" virsbūvi efekts bija labs. Reduktorā pāris kā likums gāja
2 sacīkstes ar ATF, kārbai nebija ne vainas. Tā ka visu jāpārbauda, ko jādara,
jāizdara un ... jāaizmirst

Ar kardāniem mums nekad nebija nekādu problēmu,
tie kalpoja vairākas sezonas, ar visu griezes ierobežotāju uz gumijas 'Hardy"
muftas.