kaa jau daudzi zin zikam aizmugure iet kaa laiva, ta nu man viens mehs ieteica visas aizm. tilta garensviras noshaibot., t.i. sviru bukseem katraa pusee ielikt pa shaibai speciaali izvirpotai lai taas sviras nestaigaa pa skruuveem.nu gluzhi sailenbloks nebuus bet uz to pusi. ceru ka saprataat ideju, taatad gribu dzirdeet juusu domas.
====================================
Jā, tāda metode ir, tā senlaikos darīja sporta auto, tikai, kā jau teica pils. "vazinens", operācija jādara
ar svaigām buksēm! Radikālāka metode ir likt apakšējās "dubultštangas" (garās), tas gan prasa papilddarbus
sakarā ar kronšteiniem! Nu un vēl jāpievērš identiska uzmanība "Panāram" , jeb šķērštangai, pie viena
obligāti pastiprinot kronšteinus - īpaši to , kurš pie virsbūves, jo tā atjaunošana nolūšanas gadījumā ir
visai ķēpīga padarīšana.
aa un veel man teica ka 5. vai 3. zhikam orgjinaali naak cietaakas atsperes nekaa 6., taa ir?
vai vinjas derees 6.?
==================================
Kaut kā nav dzirdēts par cietākām 3. un 5. VAZnim. Principā visām klasikām bija divi nomināli priekšējām
atsperēm, izņēmums bija VAZi ar "labo stūri", tiem labās puses priekšatspere bija stingrāka. Aizmugurē
visām klasikām tāpat bija divi standarta nomināli, izņēmums bija "kombi" VAZ 2102 un 2104, tiem
aizmugures atsperes bija stingrākas auto specifikas dēļ. Par krāsu marķējumiem droši vari meklēt webā,
informācijas - JŪRA!
