Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Jāņem vērā, ka brauci ar vasaras riepām(kā visi tajos laikos) un ka tik ne ar 76 benzīnu. Bet ir jau vēl dafiga aspektu - iesauluši rucīši, ķīlejošas bremzes, sūdīgi gultņi, karbiņš greizi saregulēts utt.Kādreiz 80 gados uz darbu braukāju ar vaz.Februāra mēnesis,temperatūra ap -20,uz darbu 2km, atpakaļ 2km. Citur nekur netika braukts.Ar bāku pietika precīzi menesim....tātad patēriņš 40litri uz simta.
Nu nezinu gan, vai tik drastiska braukšanas ir vajadzīga, drīzāk jēdzīgi saregulēts un sakopts auto.Protams,ka dabūt var,bet tur no braukšanas prieka loti maz kas paliek!A Jūs ticēsiet, ja es teikšu, ka žiģim vidējo patēriņu var dabūt arī 5-7 uz 100km?Tiesa gan ar 1.2 dzinēju.
Es arī ar iepriekšējie 1.3 braukāju daudz un tad ar lērums nosacījumiem,ka no katra kalna izņem no roba,lai pats ripo,nebraukt ātrāk par 80,jo tas vazam ir pats ekonomiskākais ātrums!ātrums jāuzņēm loti līgani,tāpat klilometru pirms apdzīvotas zīmes jāņem ārā no roba,jāsaregulē karbiņs,tā lai ēd cik nu maz vien var un tad jā varēja ierakstīties uz 6 litriem!
bet nu tā nav braukšana......
Starpcitu kaut kādā zarulom žurnālā agrāk šķirstot bija tāds pasākums kā eko rallijs,kur uzvarēja tas,kas nobrauca ar vismazāk degvielas tur tos noteiktos km pa noteikto maršrutu,ja atmiņa nevil,tad Andris Dambis arī tur piedalījās ar 2101 un sasniedz 3.39litrus
bet ar 2108 vazu uzvareja un sasniedza patēriņu 3,08 litri.
Viss ir iespējams
figņa tas viss! man S-Max ar 2,0 turbo dīzeli un 140 lopiem pa trasi tērē 4,6L/100km, cēliens pamatīgs, skrien labi, nav salīdzināms ar žikuNu nezinu gan, vai tik drastiska braukšanas ir vajadzīga, drīzāk jēdzīgi saregulēts un sakopts auto.Protams,ka dabūt var,bet tur no braukšanas prieka loti maz kas paliek!A Jūs ticēsiet, ja es teikšu, ka žiģim vidējo patēriņu var dabūt arī 5-7 uz 100km?Tiesa gan ar 1.2 dzinēju.
Es arī ar iepriekšējie 1.3 braukāju daudz un tad ar lērums nosacījumiem,ka no katra kalna izņem no roba,lai pats ripo,nebraukt ātrāk par 80,jo tas vazam ir pats ekonomiskākais ātrums!ātrums jāuzņēm loti līgani,tāpat klilometru pirms apdzīvotas zīmes jāņem ārā no roba,jāsaregulē karbiņs,tā lai ēd cik nu maz vien var un tad jā varēja ierakstīties uz 6 litriem!
bet nu tā nav braukšana......
Starpcitu kaut kādā zarulom žurnālā agrāk šķirstot bija tāds pasākums kā eko rallijs,kur uzvarēja tas,kas nobrauca ar vismazāk degvielas tur tos noteiktos km pa noteikto maršrutu,ja atmiņa nevil,tad Andris Dambis arī tur piedalījās ar 2101 un sasniedz 3.39litrus
bet ar 2108 vazu uzvareja un sasniedza patēriņu 3,08 litri.
Viss ir iespējams
Kapēc tā saku, pašam ir 21013 žiks ar diezgan nīkulīgu dzinēju, 1.2, bet ar visu to tas auto standarta izpildījumā saskrienas līdz pat 160-170, un pie normālas braukšanas vidējais patēriņš ir 6, nu varbūt 7 litri uz 100.
Ja netici, droši tiekamies vasarā, kad auto pēc ziemas guļas atkal būs ielas
Viss ir atkarīgs, kā un ar ko to auto saregulē, kādi ir ratu gultņi, riepas, diski, bremzes un, protams, blīve starp stūri un sēdekli.
Un dīzeli ar benzīnu salīdzināt reāli nemaz nav korekti. Dīzelim ir pavisam cita degviela, degvielas sistēma, spiedieni, kompresijas pakāpes utt un pats galvenais - pavisam cits lietderības koeficients.figņa tas viss! man S-Max ar 2,0 turbo dīzeli un 140 lopiem pa trasi tērē 4,6L/100km, cēliens pamatīgs, skrien labi, nav salīdzināms ar žiku
76 benzīns gan bij,jo to pa draugam pa velti varēja dabūt.Ķīlēt nekas neķīlēja un saregulēts viss bij kā nākas.Jāņem vērā, ka brauci ar vasaras riepām(kā visi tajos laikos) un ka tik ne ar 76 benzīnu. Bet ir jau vēl dafiga aspektu - iesauluši rucīši, ķīlejošas bremzes, sūdīgi gultņi, karbiņš greizi saregulēts utt.Kādreiz 80 gados uz darbu braukāju ar vaz.Februāra mēnesis,temperatūra ap -20,uz darbu 2km, atpakaļ 2km. Citur nekur netika braukts.Ar bāku pietika precīzi menesim....tātad patēriņš 40litri uz simta.