ir atkal kautkas darits un eksperimenta pec uzbucets turbo, uz ielas patikama brauksana bet prieks trases vel ir par isu. iet vins uz etanolu un videjais paterins ap 15l/100km, te bus bildes http://foto.inbox.lv/quattro68/turbo
pagaidam ar turbo motoru nobraukts ap 200km, lielaka dala pa trasi. karbulim saliku lielas dizes un turbinai spiediens ir sagriests lidz galam. par iesanu nesudzos jo uz sausa asfalta vel ar treso griezas brivi vienigi orginalais sajugs ir huina jo tas medz izslidet
sodienas eksperimenti ar turbo spiedienu beidzas ar sakususu aluminija starpliku kura bija starp galvas blivem. spiedienu beigas bijam sagriezusi lidz galam turbai un vestgeits vairs pat nenostradaja uz cela gaja patikami vienigi karba gan saka pie slodzes pamatigi grabet, rit bus motors kartba un meginasim braukt ar 1bar spiedienu un vienu galvas blivi. toties pec brauksanas ar etanolu virzuli un varsti ir tiri ka no veikala
sodien motors atkal ir salikts un tagad braukaju ar 1 bara turbo spiedienu, motors strada loti labi, menesa beigas bus video ar to ka mums vins iet jo savadak citi gudri runa un saka ka nekas tur nevar iet
Vienīgais reālais pieņemamais pierādījums ir jaudas stenda izdruka nevis kaut kādi lauku video
Kad būs konkrēti dati no jaudas stenda, uz kura būs attiecīga slodze tad reāli redzēs patiesos datus un vai tas motors pēc tam būs darbspējīgs!
beidzot kautkas atkal tiek darits, kuzavs tiek metinats un lapits, ir iegadatas atsperes un amortizatori, ari jauna turbina jau stav. sadalene un zobrats jau pasutits. vel tam visam pa vidu ir iegadats vel viens vaz 2106 ar kuru parvietojos ikdiena