Bija iespēja neoficiālā gaisotnē parunāt ar tehniskās apskates inspektoru, noskaidroju daudzus jautājumus, kuri iespējams interesēs arī jums!
Daži jautājumi būs aptuveni zināmi un iespējams elementāri, bet kādam jaunajam noderēs
Tātad, lai izdzenātu mītus un baumas noskaidroju konkrēti!
1.Vai vaz klasikai atļauts uzstādīt degvielas iesmidzināšanas sistēmu (vai īsāk iešprici)? Jā atļauts un var arī vilkt atpakaļejošo degvielas cauruli!
2.Vai var akumulatoru no motoratelpas pārnest uz bagāžnieku? Jā var, bet tā skaitās pirmās pakāpes pārbūve, kas jāreģistrē, izmaksas ap 40Ls. Akumulatoram jābūt kārtīgi nostiprinātam, jābūt noslēgtā telpā ar atsevišķu ventilāciju(Ja inspektors nepamana vai ir saprotošs var iziet TA).
3.Vai žigulī var iebūvēt dzinēju no citas markas modeļa? Jā var, bet tā ir otrās kategorijas pārbūve ar visām izrietošam sekām!
4. Vai ir vajadzīga otrās kategorijas pārbūve ja dzinējs der oriģinālajos stiprinājumos? JĀ ja dzinējs ir n citas markas vai modeļa! Tātad arī Fiat motoram ir vajadzīga otrās kategorijas pārbūs projekts! Var likt no cita žiguļa modeļa dzinēju ja tas der uz oriģinālajiem stiprinājumiem un nepārkāpj citus noteikumu punktus! Tad ir tikai jāpārreģistrē dzinēja maiņa. Un, protams, viss atkarīgs no inspektora, būs saprotošs apskati iziesiet.
5.Vai žigulim var oficiāli būt stūres pastiprinātājs? Var, bet vieglāk ir nošauties kā nokārtot pārbūves dokumentus

6.Vai žigulim oficiāli var uzstādīt aizmugurē disku bremzes? Iepriekšējā piektā punkta atbilde
7.Vai žigulim atļauts uzstādīt VFTS arkas? Jā! Un tas dod iespēju montēt platākas riepas, kas citādi būtu ārpus virsbūves gabarītiem.
8.Vai ir jāveic krāsas pārreģistrācija ja auto krāsa atšķiras no arku uzliku krāsas? Nē nav.
9.Vai žigulim starp riteņa disku un stupicu var ievietot plaņčus (karoč vai var likt plaņčus)? Var rūpnīcas izgatavotos vai rūpnieciski izgatavotos! bet ja nebūs rūpnieciski izgatavoti tehnisko apskati varēs iziet ja tie būs kvalitatīvi un, protams, viss atkarīgs no inspektora.
Paldies Andrim par saturīgo sarunu!