tātad ir 1.6 motors atrodas žigulī motors pirkts no zināma meistara pēc viņa apgalvijuma esot darīts kapitālais remots, gredzeni virzuļi utt.
lieta tāda ka pēc tā remonta ir jau kādi 10 tūkstoši to4 nobraukti eļas labi mainītas utt bet kompresija p[a degkamerām ir apmēram vienā 9, otrā 8 trešā 7.5 atmosfēras. secība nav pec kārtas bet domu saprotat.
Elļu neēd , neticēsiet bet nemaz. dūmot nedūmo. pēc skaņas un gaitas arī viss ok ja nu vienīgi vārsti nedaudz japieregulē , un nav īsti erkas jeb kampiena .motors gan pēc kap. remonta pabraukt nedaudz vienā citā auto un tad pastāvējis kādus gadus 5 varbūt vairāk iespējams zem jumta servisa telpās. nav slapš nedz sals nedz klaja debess bet tomēr stāvējis bet saļņiki visi veseli ka pa brīnumu nekas eļu nelaiž garām utt.
katrā ziņa izsakat savas domas vai tiešām tik ilgi braucot motors v'\el nebūtu iestrādājies jeb piedilis ? un vai nevarētu būt saistība ar sadales vārpstu un fāzēm (pā vēlu aizveras izplūdes vārsti vai kkas tāds) ?