03 Dec 2011, 23:46
Žigulim, manuprāt, ir tikai divi pielietojumi mūsdienās. Pirmais ir par kapeikām iegūt transporta līdzekli, ar kuru nokļūt no punkta A līdz punktam B, ja nav naudas, lai nopirktu auto. Otrs ir svētdienas braucamais, bet tam ir jābūt oriģinālam un ideālā kārtībā un pat tādā gadījumā tā cenai jābūt ap 500Ls, jo VAZ nav nekāds vēsturiskais vāģis, jo ir saražots n-tajos tūkstošos. Un pat šādiem eksemplāriem pēc gadiem desmit jēga būs nulle, jo entuziasti, kuriem VAZ ir bērnības atmiņas, būs pieklājīgā vecumā.
Runājot par konkrēto auto, tam jēgas nav nekādas. Kas tas par projektu, ja pats netaisi neko, bet visu sūti servisā? Kāda jēga no restaurācijas, ja auto piegrūsts ar neoriģinālām detaļām, pie kam, cik var izlasīt, birst pa visām malām arī pēc visiem remontiem?
Atzīsties, ka entuziasms ir zudis un radiem/draugiem pēc pirmās apskates arī nav nekāda prieka, tā kā jātirgo vien nost...