
Ieslit gogle un palasi par motora piebraukšanu pec kapitala remonta....
vislabaka metode ir neliet eļļu un uzreiz dot gazi grida,tad vislabak piestradajas
P.S> ja sprust tad kautkas nav kartiba ar izveletiem izmeriem...(ja izmeri butu ok,tad uzreiz var dot ručka

)
Dzinēju vajadzētu kādu 1K km mierīgi līdz 3K rpm piebraukt, un pēc tam vēlreiz mainīt eļļu ar filtru. Un tikai tad gāz
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Piestrāde gadu gaitā izveidojusies tāda
1stundu velk auksto piestrādi- motora apgriezieni no1000 līdz 2500(ar nestrādājošu motoru(velk ar otru mašīnu))
10-15min rūcina tukšgaitā
1stundu brauc līdz 2500rpm
pēc tam jau īslaicīgi pakāpeniski ļauj motoram iegriezties līdz 4000,līdz 5000, līdz8000
Svarīgi pēdējā fāzē motoru neslogot, bet īslaicīgi ļaut iegriezties lielos apgriezienos,lai paliek brīvāks. No šejienes arī tas, ka opīšu brauktie auto nevela neiet-motoram jāļauj griezties
Vispār eļļas filtrs aukstu eļļu daļēji laiž pa taisno. Tamdēļ tādu auksto piestrādi gribas uzskatīt par bīstamu...
Un viena bilde ieskatam kad paņem motoru pec kapitalkas no nezinamiem meistariem,kas darijas vacele pec 500km
