Par siksnu bija dzirdēts, nu to ka Mahle ir labākais zinu!
Toreiz kad pirkos "L" ielā sapirku visu vajadzīgo tai skaitā eļļas filtru:

vot saproti vai defekts ir šajā konkrētajā vai visā partijā vai vispār visā ražojumā......
Katrā ziņā lēnam izfiltrējās, kuras detaļas kur pirkt, labāk nopirkt vienreiz nedaudz dārgāku toties zināmu kvalitāti, nekā eksperimentēt.....
Jums jau tur vairāk ceļu, kurus nekaisa vai kaisa minimāli, Rīgā kad vajag nekaisa un kad kaisa tad sakaisa tā ka -15 grādos ielas slapjas.....
Neredzu jēgu baigi taupīt, jābauda kamēr var, vismaz zin kur ir vājās vietas, tās novērsīs un būs zbis
bd8599, atvērtās durvju dienas nerīkoju, bet gan jau kādreiz kādā pasākumā vai kā citādi varēs pārbaudīt
Šobrīd lēnā garā turpinās daļu vākšana iešpricei, dabūju pilnīgi jaunu monoiešprices kolektoru, tajā būs vieglāk iemetināt sprauslu vietas, tad vēl vajag platjoslas lambda zondi, bet laba ar kontrolieri arī labi maksā, tāpēc tik ātri nesanāk, bet viss ir sarunāts tikai jāgaida kad atvedīs.
Visu jāsagatavo, lai tik var skrūvēt klāt un kad nāks siltāks tad arī liks virsū, domāju tad arī būs jādzen uz jaudas stendu, lai čotka zinātu cik kumeļi tur ir.
Salonam arī jāpieķerās, melnie griesti, plānoju nedaudz modificēt orģinālo paneli un noflokot, tāpat arī pārējās salona konsoles daļas domāju vai nu flokot vai apvilkt ar ādu. Priekšējās durvis bez fortačkas ar stiklu no 2105/07 + elektriskie pacēlāji. Protams vizuālais no ārpuses, VFTS un vēl šis tas ko neminēšu, piekarē būs izmaiņas uz vasaru, bet tā kā gribu to visu kvalitatīvi tad vajadzīgs laiks.
Pats galvenais, ka ir nolemts būvēt turbo, tātad vajag labu tīru no iekšpuses un citādi labu galvu, vēlams kādu no 1.7L tad tā tiks pēc pilnas programmas būvēta turbo variantam. Varbūt kāds var palīdzēt ar citām daļām, vajag blow off, IC ~50x20x10cm, un galvenais vajag labu turbīnu!
Tas tā īsumā, bembim ar vēl pārvērtības būs tā kā darba daudz
