Nu, uz pāris jautājumiem varu atbildēt pilnīgi viennozīmīgi:
1) E21 ar 1.5 litru dzinēju reāli nemaz neeksistēja, dabā 315 bija ar 1.6 ltr dzinēju
Motors M10 1573 ccm, 75 ZS, viens karburators...
2) Ar tiem lukturiem ir vienkārši: no rūpnīcas kantainie lukturi šim modelim nav nākuši
NEKAD, tas ir 300% aftermārkets!
3) E21 lukturu skaits liecināja par dzinēja cilindru skaitu: 2 "lielie" lukturi priekšā - 4 cilindru
dzinējs, 4 "mazie" lukturi priekšā - 6 cilindru dzinējs, 2.0 vai 2.3 M20 dzinējs ar zobsiksnu.
Visas atkāpes ir "ķūņings", tiesa , nelielā skaitā izlaida BMW 316 / 1.8 ar 1766 ccm dzinēju,
augstāku kompresijas pakāpi un 1 Pierburg - Solex 2B4 karburatoru, tam bija 90 ZS. Bet tā
principā var teikt, ka BMW315 ir "budžeta" versija BMW 316 ar 1716 ccm dzinēju

Ja kas,
tai pat Vācijā ļoti daudzi īpašnieki pārtaisīja savus auto uz "četracu" priekšu - skaitījās
"prestižāk", arī jaunu varēja pasūtīt ar 4 lukturiem kā opciju, tāpat, kā 5-ātrumkārbu, bet
kantainie lukturi - aftermārkets! Starp citu, ar AUDI bija tas pats, ielikt Audi 4 kantainos
lukturus (tādus komplektus ražoja HELLA) skaitījās šiks ar amerikānisku piesitienu
