Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Burunduks

Forum rules
Ievietojot pārdošanas sludinājumu, lūdzu ievērojam šos galvenos punktus:
  • Tēmas virsrakstā norāda lietas nosaukumu, kas tiek pārdota. Nevis vienkārši pārdodu, atradu garāžā, laba cena utt.
  • Uzrakstam aprakstu par preci pēc iespējas sīkāk un detalizētāk, lai potenciālajam pircējam uzreiz viss būtu skaidrs un nebūtu lieki jautājumi.
  • Jānorada preces cena un atrašanās vieta.
  • Un ļoti vēlama ir arī pārdodamās lietas bilde.
  • Jānorāda pārdevēja telefona numurs.
Neievērojot šos noteikumus, sludinājums var tikt izdzēsts.

Sludinājuma autoram ir jāpaziņo, kad sludinājums vairs nav aktīvs!
 
User avatar
Arnisv
Vazists
Topic Author
Posts: 673
Joined: 26 Jul 2011, 22:06
Automašīna: 2101
Telefons: 29211568
Location: Liepāja
Contact:

atvieglināts spararats

02 Feb 2015, 11:00

Tirgoju nost, jo kad tūneju domāju ka gribu. Bet pa cik uzradās piekabe, neder vairs atvieglinātais.
3.85kg, oriģināls krievu ražojums, balansēts.
cena 90eur
Image
Image
Last edited by Arnisv on 12 Feb 2015, 10:22, edited 1 time in total.
ВАЗ - это единственная в мире марка машины, которая может сломаться стоя в гараже.
 
User avatar
Arnisv
Vazists
Topic Author
Posts: 673
Joined: 26 Jul 2011, 22:06
Automašīna: 2101
Telefons: 29211568
Location: Liepāja
Contact:

Re: atvieglināts spararats

12 Feb 2015, 10:21

OK,
nosvēru...............
svars 3.85 kg

cena protams runājama................tas ta iesākumam
ВАЗ - это единственная в мире марка машины, которая может сломаться стоя в гараже.
 
User avatar
bd8599
Vazists
Posts: 885
Joined: 09 Jan 2008, 16:00
Automašīna: 2103
Location: Rīga

Re: atvieglināts spararats

12 Feb 2015, 14:41

Apskaidrojiet, kā tur ir..
Šis skaitās balansēts.

Bet balansē kopā ar kloķvārpstu un grozu.. :Nezinu:
Bez paraksta.
 
User avatar
Arnisv
Vazists
Topic Author
Posts: 673
Joined: 26 Jul 2011, 22:06
Automašīna: 2101
Telefons: 29211568
Location: Liepāja
Contact:

Re: atvieglināts spararats

12 Feb 2015, 18:35

neesu baigais spečuks,
bet ja iznāk mainīt spararatu motoram, jo i piiiii, tad jajauc viss ārā un jābalansē?
šis ir rūpnieciski virpots un balansēts. Taka nekādām problēmām nevajadzētu būt.........................
ВАЗ - это единственная в мире марка машины, которая может сломаться стоя в гараже.
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: atvieglināts spararats

12 Feb 2015, 20:05

Apskaidrojiet, kā tur ir..
Šis skaitās balansēts.

Bet balansē kopā ar kloķvārpstu un grozu.. :Nezinu:
Kad skrūve kopā motoru, tad jābalansē kloķvārpstu, kloķvārpstu ar spararatu, un pēc tam kopa ar sājūga grozu. Ja mainīt tikai spararatu, tad neko nevajāg. Bet likt tadu uz standarta motoru, IMHO, nav jēgas. Ja sporta motoram- tad protams visu kopa balansejam. (Arī neteikšu ka baigas spečuks)
 
User avatar
bd8599
Vazists
Posts: 885
Joined: 09 Jan 2008, 16:00
Automašīna: 2103
Location: Rīga

Re: atvieglināts spararats

12 Feb 2015, 22:57

Andrej, :thumbup:
Bez paraksta.
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: atvieglināts spararats

13 Feb 2015, 07:27

bd8599
Apskaidrojiet, kā tur ir..
Šis skaitās balansēts.
Bet balansē kopā ar kloķvārpstu un grozu..
==================
VAZ bija pirmais un vienīgais dzinējs, kur SĒRIJVEIDA ražošanā kloķvārpstas un
spararatus balansēja atsevišķi. 8-) Tas stipri atviegloja dzinēju montāžu uz
konveijera. Protams, gatavojot dzinēju sportam, vispirms balansē pašu kloķvārpstu,
pēc tam kloķvārpstu + spararatu, pēc tam komplektu kloķvārpsta + spararats +
sajūga kurvis, katru reizi ņem nost metālu no jaunpievienotās detaļas. Sevišķi
"izvirstot" pieliek vēl arī priekšējo "šķīvi" un balansē to, bet lielāko tiesu tas nav
nepieciešams. 8-)
 
User avatar
bd8599
Vazists
Posts: 885
Joined: 09 Jan 2008, 16:00
Automašīna: 2103
Location: Rīga

Re: atvieglināts spararats

13 Feb 2015, 11:17

Ruu@uto
VAZ bija pirmais un vienīgais dzinējs, kur SĒRIJVEIDA ražošanā kloķvārpstas un
spararatus balansēja atsevišķi. 8-) Tas stipri atviegloja dzinēju montāžu uz
konveijera. Protams, gatavojot dzinēju sportam, vispirms balansē pašu kloķvārpstu,
pēc tam kloķvārpstu + spararatu, pēc tam komplektu kloķvārpsta + spararats +
sajūga kurvis, katru reizi ņem nost metālu no jaunpievienotās detaļas. Sevišķi
"izvirstot" pieliek vēl arī priekšējo "šķīvi" un balansē to, bet lielāko tiesu tas nav
nepieciešams. 8-)

Paldies! :thumbup:
Bez paraksta.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests