Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
Arnisv
Vazists
Posts: 673
Joined: 26 Jul 2011, 22:06
Automašīna: 2101
Telefons: 29211568
Location: Liepāja
Contact:

Re: 2103 motora slīpēšana

10 Feb 2015, 08:29

es savējo 06 no 79 uz 82 pārtaisiju. jau gadu ar piekabi vizinos un viss i ok.
cenas gan leišos bija draudzīgākas. urbshana+koneshana 35eur , kloķene (pusīte) 15eur, noslīpēt 1mm no bloka 20eur(Liepāja)

sportam mans motors nederot, bet ielai esot ok. tā man pateica borētāji.
kā jau melnis teica...................
ВАЗ - это единственная в мире марка машины, которая может сломаться стоя в гараже.
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: 2103 motora slīpēšana

17 Feb 2015, 22:19

Labs vakars!
Lasu un domāju , kāpēc vajag tērēt naudu un drāzt lieki dzinēja bloku skaidās.
Ja ir 1.5 dzinējs, tad kāpēc neņemt remonta izmēru piemēram 76,4 un neizvirpot uz tādu . starpiba jaudā starp 1,5 un 1,6 nav praktiski pamanāma , jo viss būs atkarīgs no dzinēja savākšanas un dzinēja galvas remonta kvalitātes. Ja gribam 1,7 , tad ņemam Nivas bloku un beidzam sarunas. Uzliekam vēl Ņivas sadaleni un viss notiekas . Gribas ekonomisku motoru un jaudīgu, tad ņemam 1.5 bloku , 76,4 mm 08 vaza virzuļus ar bedrēm un izslīpēmjam uz tiem. Tālāk noslīpējam no bloka 2 mm lai virzulis iet blokam līdz augšai. Līdz ar to izveidojas dzinējs ar pareizāku degkameru un būs gan jaudīgāks gan vienlaicīgi ekonomiskāks. piedevām ja vēl plus Ņivas sadaleni , tad izveidojas ideāls dzinējs ar nelielu darba tilpumu , ekonomisks un jaudīgs. Tikai jāatceras ,ka ja izmanto jaunā tipa klaņus ar peldošo pirkstu , tad virzuļus vajag ar gropēm priekš sprostgredzeniem, ja vecos klaņus tad nav problēma ar virzuļiem , kuri ir pieejami pa lētām naudām.
Tātad varu painformēt par blokiem.
1,5 diametrā ir sastopami 3 veida bloki .

1.Dzinēja bloks Kuru nevar izvirpot uz 79 bet var mēģināt uz 80 un lielāku tai skaitā uz 82. Bloks ir taisnsienu bez sienas biezuma samazinājuma vidus daļā , bet augšpusē, kur strādā gredzeni ir iepresēta 1,85 mm bieza speciāla dilumizturīga čaulīte , kura izkrīt ja izvirpo tikai uz 79 mm.

2.Dzinēja bloks( biezais )kuru var izvirpot gan uz 79 gan uz 82 un vairs nav čaulītes augšpusē , tikai šie bloki sastopami pašos vaza 03 dzinēja pirmsākumos kaut kad 70 gadu vidus un ir milzīgs retums.

3. Visi pārējie kurus gan nav ieteicams virpot vairāk par 3 mm un tad arī var būt nepatīkami pārsteigumi -- it īpaši sportā , jo man pašam savulaik kādi 2 bloki izbeidžas plīsuma rezultātā.

Nivas 1,7 bloku nav ieteicams slīpēt vairāk par 1 mm , jo pāris gadu laikā dažiem sporta motoriem uz 84 mm ir plīsušas čaulas.
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
meršažigulis
Vazists
Posts: 314
Joined: 28 Nov 2010, 03:51

Re: 2103 motora slīpēšana

24 Mar 2015, 23:42

Nemaz nelasi ko raksta un pašam nav saparašanas ko nozīmē pārurbt 76mm uz 80mm ?
Tā ir laimes spēle, visi bloki nav vienādi, viss atkarīgs no konkrētā bloka lējuma kvalitātes!

meršažiguli, intereses pēc, izmēri savam blokam cilindra sieniņas biezumu!
cilindru sienas biezums 4mm planakja vieta! parubinats uz 80mm
http://fotki.lv/lv/edyy/comments-42295240/
un mīnus 2mm no augšas!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests