Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
wipers
Vazists
Posts: 855
Joined: 23 Jan 2009, 19:44
Automašīna: VAZ 2103

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

14 Apr 2015, 10:15

wipers
Varbūt kāds var pateikt izplūdes kolektora skrūvu tehniskos parametrus - garums, diametrs vītnes solis.
Vēlos nopirkt jaunas skrūves (špiļkas), krievu ražojumi neinteresē. Pirms 8 gadiem uzliktu lietotas no Opel Corsa motora, ļoti labi nokalpoja, divas nule kā izskrūvējār ar visu uzgriezni ārā, bet uzgriezni nost nedabūju - novērpās, labrpāt ieliktu ko "improta"
-------------------------------
Var pateikt, oriģinālie kataloga izmēri ir М8х1.25x38. Bet, par cik kolektorā skrūvējamo vītnes
daļu un uzgrieznim paredzēto šķir "bezvītnes" josla, tad šitās tapskrūves (špiļkas) nāk kā detaļa,
nevis normāle. Velti "pilini" uz krievu ražojumiem - krievu špiļkas kalpoja nevainojami, ja vien, piemēram,
pirmajos pārdesmit tūkstošos palaida vaļā uzgriežņus (obligāti bronzas / misiņa!) un sasmērēja
vītnes ar grafīta smēri vai pulveri - tad vēlāk problēmu ar atskrūvēšanu nebija. Tagad vislabāk izmantot
"bandītu smēri", vara ziedi (copper grease), jebkuras markas.Labu veiksmi! 8-) :D
Paldies par tehniskajiem datiem. Bet nu kaut kā neticu , ka krievi kvalitatīvu tēraudu būtu izmantojuši, pietiekami daudz negatīvas pieredzes ar krievu detaļu kvalitāti. Uzgriežņi misiņa ir jauni, bet vara smēri gan iegādāšos, paldies par ieteikumu :draugi:
 
urmass
Vazists
Posts: 13
Joined: 09 Nov 2014, 07:38

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

14 Apr 2015, 17:51

urmass
pārlasīju forumu, kas varētu būt pie vainas, nomainīju kontaktgrupu, notīrīju masas vadus. pārgāju vel citiem kontaktiem pāri, apskatīju drošinātājus, bet tāpat nelec, dzird kā nostrādā ievilcējs, bet negriež, akumulators praktiski jauns un tikko uzlādēts.
lampiņas pat neraustās pie startēšanas.
====================
Jocīgi, ka pat lampiņas neraustās - tam būtu jānotiek kaut vai no ievilcēja nostrādāšanas. Ko tu sauc
par kontaktgrupu? "Spēka" kontaktus, kurus savieno ievilcējs, jeb kucītes (sukas, oglītes)? Varbūt
der pārbaudīt arī tās un kolektora stāvokli?

šodien vairs nebija vēlmes ņemt viņu nost, bet vairāk jautājums ir šāds, vai viņam ir kāds remkomplekts?
un ko vel tur pats var samainīt? (starterim)
===================
Krievu laikos nekādu remkomplektu nebija, pārdeva atsevišķi kucītes un reizēm varēja dabūt bukses. Tās
gan mēdza būt deficīts, bet publika veiksmīgi izmantoja no kaut kādas veļas mazgājamās mašīnas, vai. :D
Ja ir ļoti izdiluši pāri bukse/ass, tad enkuru startējot rauj klāt pie statora un var negriezties. Lampiņas gan
tādā gadījumā praktiski nodziest...
ar kontaktgrupu biju domājis pie aizdedzes atslēgas.
nē nu viegli viegli jau noraustas. citi vienkārši raksta, ka ja kas tāds ir beugts lampas raustās.

šovakar mēģināšu noskrūvēt, tad jau taisīšu detaļu sarakstu :mrgreen:
 
Terauds
Vazists
Posts: 3
Joined: 17 Feb 2015, 11:37

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

14 Apr 2015, 19:52

Kā pārbaudīt vai logu tīrītāju motoriņš ir beigts. Vaz 2103 neslēdzas iekšā ne uz pogu ne uz pedāli. kur jāliek vadi pa tiešo?
 
elerts
Vazists
Posts: 6
Joined: 14 Apr 2015, 18:45

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

14 Apr 2015, 20:33

Sveiki, preicājos ka ir tāds saits kur var paprasīt palīdzību...
Tātad pašlaik esmu amatieris/iesācējs un Lada Vaz 2121 mainu sajūga disku, tātad disks ir samainīts un atliek vēl regulēt..
Kāds zinošs vīrs sacīja ka kārbā ir arī jāregulē kaut ko sazin ko...
vēlētos uzzināt kaut ko vairāk.
Es jau labprāt izprašņātu veco vīru bet nu jā, ir problēma ;-) :?: :think: :brauc:
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

15 Apr 2015, 07:36

Vazists
Paldies par tehniskajiem datiem. Bet nu kaut kā neticu , ka krievi kvalitatīvu tēraudu būtu izmantojuši, pietiekami daudz negatīvas pieredzes ar krievu detaļu kvalitāti. Uzgriežņi misiņa ir jauni, bet vara smēri gan iegādāšos, paldies par ieteikumu
========================
Var ticēt, var neticēt, bet lai nu ar ko, bet ar VAZ skrūvju, špiļku un uzgriežņu kvalitāti nekad nav
bijušas problēmas, tostarp ar izpūtēja špiļku. VAZam lielu daļu skrūvju un špiļku ražo milzonīgs
normāļu kombināts Belebejas pilsētā. Ražos draņķīgas - VAZ nepirks, kāda jēga tādas ražot. Ja
nu galīgi nav uzticības nekam, kas no Krievijas, uzvirpo tās špiļkas pats, no zināma materiāla, un
viss. :-)
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

15 Apr 2015, 07:45

elerts
Tātad pašlaik esmu amatieris/iesācējs un Lada Vaz 2121 mainu sajūga disku, tātad disks ir
samainīts un atliek vēl regulēt..
Kāds zinošs vīrs sacīja ka kārbā ir arī jāregulē kaut ko sazin ko...
vēlētos uzzināt kaut ko vairāk.
===============
Nav kārbā jāregulē nekas! Kad esi salicis un izspiedēja štoks ir vietā starp cilindrīti un dakšu,
jāregulē atstarpe pie atlaista pedāļa starp "pusbumbu" uz štoka uzgriežņa un tās atbalsta
vietu dakšā. Noteikti ir 4 - 5 mm, bet būtībā jāmēra neko nav, pietiek ar roku paspiest pret
dakšu / štoka galu , lai pārliecinātos, vai atstarpe ir. Pēc kāda laika jāpārbauda un, ja vajag,
jāpārregulē - šī atstarpe samazinās piedilstot jaunajam sajūga diskam. Labu veiksmi! 8-) :D
 
elerts
Vazists
Posts: 6
Joined: 14 Apr 2015, 18:45

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

15 Apr 2015, 15:30

Tatad . Esmu samainiijis sajuga disku. Un samainot visu salicis atpakal man ir taa ka ieliekot.robaa cienalga masina ripo. Parbaudiju ar strikji pieseju oie tas daksas kura iziet no karbas uz savilku bet vienalga iet uz priekshu :@
 
User avatar
bd8599
Vazists
Posts: 887
Joined: 09 Jan 2008, 16:00
Automašīna: 2103
Location: Rīga

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

15 Apr 2015, 16:33

Tatad . Esmu samainiijis sajuga disku. Un samainot visu salicis atpakal man ir taa ka ieliekot.robaa cienalga masina ripo. Parbaudiju ar strikji pieseju oie tas daksas kura iziet no karbas uz savilku bet vienalga iet uz priekshu :@
Pagrozi to uzgriezni uz stieņa starp sajūga darba cilindru un izslēgšanas sviru (tā saukto dakšu),
grozi tā, lai mašīna nebrauc uz priekšu, kad sajūgs ir izslēgts.
Grāmatā to sauc par pārāk lielu priekšslodzi.
Bez paraksta.
 
elerts
Vazists
Posts: 6
Joined: 14 Apr 2015, 18:45

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

15 Apr 2015, 16:54

Jā bet tas ka tas jau neko nemainītu, jo kad sajūga cilindrs ir izgaisots vinjs jau piespiež to sajūga disku ar dakšu, bet šajā gadījuma cilindrs ir nospreigots (un sajūga disks nav piespiests) un ripo uz priekšu. Kas var būt par vainu.
Es saku cilindra un tā dzelzīša starp dakšu un cilindrīša nav vaina, jo es piesēju to dzelzīti ar striķi un nospriegoju tāpat kā tas cilindrītis, bet vienalga ripo :@kas par vainu
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

15 Apr 2015, 21:07

Jā bet tas ka tas jau neko nemainītu, jo kad sajūga cilindrs ir izgaisots vinjs jau piespiež to sajūga disku ar dakšu, bet šajā gadījuma cilindrs ir nospreigots (un sajūga disks nav piespiests) un ripo uz priekšu. Kas var būt par vainu.
Es saku cilindra un tā dzelzīša starp dakšu un cilindrīša nav vaina, jo es piesēju to dzelzīti ar striķi un nospriegoju tāpat kā tas cilindrītis, bet vienalga ripo :@kas par vainu
Visticamāk kā būs salauzta vadikla izspiedēj gultnim.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests