elerts rakstīja:
Jā bet tas ka tas jau neko nemainītu, jo kad sajūga cilindrs ir izgaisots vinjs jau piespiež to sajūga disku ar dakšu, bet šajā gadījuma cilindrs ir nospreigots (un sajūga disks nav piespiests) un ripo uz priekšu. Kas var būt par vainu.
Es saku cilindra un tā dzelzīša starp dakšu un cilindrīša nav vaina, jo es piesēju to dzelzīti ar striķi un nospriegoju tāpat kā tas cilindrītis, bet vienalga ripo :@kas par vainu
..............................
Visticamāk kā būs salauzta vadikla izspiedēj gultnim.
================
Tad gan, cik no pieredzes atceros, jo defekts ir rets, simptomi ir savādāki - spēcīga pedāļa vibrācija,
izspiežot sajūgu. Es vēl iedomājos, vai viņam un sajūga kurvja diafragmas ir tas ar 3 plāksnītēm
stiprinātais gredzens, pret kuru izspiedējgultnis balstās... Ja tas nav, arī sajūgu pilnībā izspiest nevar,
tad uz izspiedējgultņa jāliek papildus gredzens...Krievu laikos tādu metodi piekopa, lai nebūtu jāmaina
viss kurvis (deficīts!), sabojāt to gredzenu visvieglāk bija ņemot nost / liekot vietā kārbu.
