Projekts Markofka 21011 turpinās ar jaunu sparu. Šobrīd divas dienas ir pavadītas liekot visu kopā, vidēji likšana kopā aizņem 10 reizes ilgāk nekā izjaukšana, visas detaļas jāaptīra, vecās gumijas palikušas cietas, jaunās neder, jo ir par mazu, tā visa bija realitāte pēdējās divas dienas.
Šeit vēl neredzētās sakrāsotās daļas

Īss ieskats darbu hronoloģijā.
Jau ziemā tika iepirkts cits tilts, labā stāvoklī, vecajam pusasīm nūtis bija nodilušas, izdevīgāk bija nopirkt veselu tiltu. Tāpēc pirmais darbs, tilta maiņa. Visas skrūves atnāca vaļā dziedādamas, jo bija smērētas ar nigrolu. Tilts, protams, bija pliks tāpēc visas bremzes bija jāpārlasa no vecā, cilindrus nācās samainīt pret jauniem.

Izpūsts ar antikoroziju

Atradu starp mantotajām detaļām "itkā" oriģinālas bikses, katrā ziņā nav arī poļu ražojuma. Nedaudz uzfrišinātas un arī uzlabota konstrukcija, jo padomju kvalitāte bija šausmīga.

Aizmugurē paspēlējos ar plastelīnu, viss ir sasmērēts, lai nekur nestāvētu ūdens.

Motors un kārba arī jau ir iekšā, viss, protams satīrīts.

Pagaidām motortelpa ir šitāda, lēnām viss top, vadi arī tiek sistemātiski savākti

Vēl daži foto uzņēmumi
Ja kādam vajag ideālus diskus, oriģinālajā krāsā, tad PM.
