Tehnisko noteikumu izstrādi ir uzņēmies Ivo.....sola ka būs sapulce pirms pieņems Tekniskos noteikumus...izsakat savus priekšlikumus....mēģināšu kautko darīt lietas labā..
Manuprāt, esošo noteikumu redakcija ir ļoti veiksmīga un jau daudzus gadus sevi pierādījusi kā optimāla standarta klasei. Ja tiek plānotas kādas izmaiņas, tad būtu tikai loģiski, par tām informēt dalībniekus krietnu laiku iepriekš nevis pāris nedēļas pirms gonkām. 2016. gada noteikumi izstrāde ir labs pamats plānot noteikumus jau 2017. gadam lai jebkurš braucējs jau šogad redzētu, kādas izmaiņas tiek plānotas uz 2017 gadu.
Vadoties pēc šāda principa, 2016. gada noteikumos drīkstētu izmainīt tikai divus punktus: 4.11 (monoamortizātori) un 5.8 (galvas slīpēšanas ierobežojums), jo par šām izmaiņām dalībnieki tika informēti jau gadu atpakaļ. Loģiski būtu šo abu punktu izmaiņas veikt un tos iekļaut jaunajos noteikumos, jo tas padarīs standarta klases žiguļus vēl līdzīgākus spēka un piekares ziņā un mazinās plaisu starp ātrākajām un lēnākajām a/m. Protams citi tieks, ka standarta klasē jābrauc ar standrarta amortizātoriem nevis, piemēram, KYB, bet es tam nepiekritīšu. Ir jāpieļauj racionāli uzlabojumi nedaudz virs standarta, lai brauktprieks ar žiguli būtu lielāks.
Turklāt esošais punkta 4.11 formulējums nav īpaši precīzs, tādēļ pieļauj daudz improvizācijas un testēšanas iespējas ar amortizātoriem (kaut vai tie paši Ohlins), kas protams rada papildus izmaksas un palielina naudas lomu rezultātos. Ātrāk vai vēlāk organizātoriem tā pat būs šis punkts jāierobežo (drīzāk jau ātrāk, jo asfalta trašu un šosejas īpatsvars tikai pieaug).