

Pirmais žigulis, kurš nebija paredzēts nojāšanai pa mežu vēl pagalmā stāv un tas ir 21013 84g. Bija ļoti labā stāvoklī, bet pēc 5gadu stāvēšanas rūsa ir visur izlīdusi.. Katru gadu izeju apskati un nolieku! Ir gads, kad nobraucu 2000km starp apskatēm un ir bijis, kad tikai 300km

Tad klāt paņēmu ņivu 21214 2007g. Lieki nekrāmēšu bildes no saviem albūmiem tādēļ bilde no 2014 siguldas

Ņivā tika ieguldīts daudz darba - viss sākās ar audio - kārtīga izolācija visās malās un labi skaļruņi, tad audi 1.9 benzīna dzinēja ielikšana saglabājot 4x4 un nebojājot neko no oriģināla līdz beigās atgriežoties pie standarta 1.7i ar 84mm kloķeni un pēc laika vēl paspēlējos ar to motoru

Pārdevu un metu žiguļus malā, jo apnika mazliet tā krievu tehnika, bet tad tuvojās ziema un gribējās paņemt lētu žiguli vienai ziemai un izmest.
Bet patrāpijās labs variants un tomēr dzīvo ilgāk par vienu ziemu


Bet pirmš pārdošanas šis tas tika noņemts un tirgoju kā stock ar skaņas izolāciju, tumšiem logiem un spīdīgiem diskiem

Uz tagadēja 21063 1.5motors 89.g uzlikta no ņivas ir R1 kārba.
Auto esmu pārkrāsojis un saglabāju oriģinālo toni, bet ne tādēļ, ka tā krāsa patiktu! Neizjaucu auto pilnībā un negribēju motortelpu brūnu un virsbūvi, piemēram, sarkanu un tādēļ tonis tāds, kāds bija! Auto vēl nav pabeigts un nekad tāds nebūs, bet vizuāli vēl gaidāmas pārmaiņas par, kurām citreiz.
Cenšos visu darīt pats un auto netiek gatavots izstādei vai ilgmūžīgai saglabāšanai un paredzēts lietot arī ziemā un pārsvarā ar sportisku novirzi..
Pievienošu tikai vienu bildi, jo vairāk pagaidām man nav pieejamas un Pavasaris 2015 braucienā neesmu ticis atsevišķi kādā kadrā. Nav arī svarīgi kā bija toreiz - svarīgāk, kā ir un būs tagad.

Kādu dienu vairāk iedziļināšos tehniskās lietās, bet līdz tam vēl jātiek - nevar visu uzreiz.
