Ārzemju auto karburators nenozīmē labāk, pirms desmit un vairāk gadiem kad Latvijā esošie karburatormotori sāka prasīties pēc apkopēm, gan servisi, gan īpašnieki nonāca līdz tam kad apkopes komplekti nebija nopērkami vai maksāja jauna ozozna vai solexsa cenā un tad arī sāka likt šos karbiķus uz fordiem un citiem. Savukārt padomju auto īpašnieki meklēja laimi vecajos ārzemju karburatoros.
Priekš turbo tev kompresijas pakāpe ir par lielu un dažus bārus pūst vai tas būs tā daba vērts, jo lai tas turbo būtu ar resursu tomēr daudz daļas vajag jaunas, to pašu turbīnu labāk jaunu vai pēc restaurācijas, lai nav tā ka īsu brīdi pabrauc un atkal jāremontē.
Es pa laikam paguglēju krievu forumus par tubo ar karburatoru, bet kā nav neviena veiksmes projekta, kur parada no A līdz Z kā būvēts un reālus jaudas pieauguma ciparus no stenda, labākajā gadījumā kur spolē un tikai rakstīto, ka nu iet lupatās.....