Tu vienkārši negribi saprast un tāpēc ir pilnīgi bezjēdzīgi skaidrotnu pēc šī topika var saprast, ka cenas ir tieši saistītas ar jūsu galvām![]()
tāpēc man nav skaidrs jūsu sašutums, piemēram par belkas piedāvājumu, protams ir anomālijas, kā tas , kur bija krāsa arī salonā trāpjusi![]()
bet kopumā cenu ne tikai vaz veido - iepirkums, izdevumi, emocionālā pieķeršānās ( aka žēl pārdot, bet par xx jau atdošu) utt un ja auto ir cienīgs - kāpēc nē? arī tas zaz ja stāvetu pa 10 k, es tikai priecātos, nevis heitotuja stāvētu ar rullīti sakrāsots xx auto - protams būtu

Tirgus nav saistīts ar mūsu galvām, ne mēs nosakām to, ka deviņdesmito gadu auto tirgū nekotējas, nav pieprasīti, tos uzskata par atkritumiem jo ražoti no atkritumiem no slikta metāla un ar sliktu darba kvalitāti jo rūpnīca tajā laikā bija zem reketieru "jumta", tas bija arī padomju savienības sabrukuma laiks un varbūt arī šis faktors tieši psiholoģiski ietekmē. Šie ir vēstures fakti kas nosaka pieprasījumu un tas nekādi nav saistīts ar mums. Pieņemu, ka Tu vienkārši to visu nezinu un nesaproti tāpēc arī rodas maldīgs priekštas.
Belkas auto ir labs, bet tieši šo iemeslu un arī kurmja minēto iemeslu dēļ šim auto konkrētā cena ir pārspīlēta arī manam zapiņam šāda pati cena būtu nereāla, neatbilstoša un neadekvāta kur nu vēl kādi 10k. starp citu arī zazkluba biedri ir negatīvi noskaņoti pret neadekvātām auto cenām un perekupiem, kuri no opjiem par pāris simtiem nopērk ar kluba palīdzību bieži vien un pēc pāris mēnešiem auto jau iet ssā par vairākiem tūkstošiem.
Sākumā jau rakstīju par detaļu cenām un arī Kurmis labi uzrakstīja, bet nedaiet līdz jums vēl


