Pa ziemu pavizinoties ar žiguli saskāros ar problēmu, ka gaisa filtrā kopā ar kartera gāzēm nonāk nedaudz eļļa un emulsija.
Zinu ka motors jau prasās pēc kapitālā remonta, bet līdz tādai investīcijai vēl neesmu nobriedis tāpēc krievu saitos atradu informāciju kā izgatavot dažāda veida eļļas ķērājus, kurus izvietot posmā no kartera līdz gaisa filtra bundulim. Uztaisiju sava veida eļļas ķērāju no parastā ūdens filtra un virtuves metāla beržamajiem.

Pēc apuveni mēnesi ilgas vizināšanās varu izklāstīt nelielu rezumē.
Ūdens filtra rezervuārā bija sakrājies gaiši dzeltens ūdens un metāla beržamie palikuši eļļaini. Liels pluss ir tas ka gaisa filtra bundulis ir sauss, tukšgaitā nestaigā apgriezieni un benzīna patēriņš arī ir samazinājies.
Jautājums: No kurienes kopā ar kartera gāzēm rodās tik daudz kondensāta (ūdens)? Piebildīšu, ka dzesēšanas šķidrums man nezūd.
[youtube]lyc4_IA4UM8[/youtube]