Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
garais52
Vazists
Topic Author
Posts: 2
Joined: 25 Sep 2016, 23:07

M50tub25 swaps uz vaz

25 Sep 2016, 23:13

Sveiki,grasos uzbuvet vaz projektu Ar BMW dzineju
izskatijisnesmu daudz varijantus ka Tas butu izdarams un ir ko nonjemties un parbuvet,Lai To dzineju Tur dabutu ieksa
Jautajums ir vai ir jega To darit???
vai bus velamaisnrezultats???
vai varbut ir kads Labaks varijants par BMW dzineju??
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3096
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: M50tub25 swaps uz vaz

26 Sep 2016, 01:24

Sveiks!
Ir liela nozīme kam tas auto būs vajadzīgs, kur ar to brauks, bet uzreiz var pateikt to ja swapo tikai motoru tad jēga ir tik cik paskrūvēt un iegūt pieredzi, citādi jēga tam ir pilnīgi nekāda!
Par šo tēmu var skaidrot daudz, bet centīšos pēc iespējas īsāk :)

Tātad standarta žigulim izsvarojums ir slikts, ziemā to sevišķi jūt, uz aizmugurējā tilta ir jānovieto papildu svars (tieši virs tilta) apmēram 30-40kg, tad aizmugrējais asij ir pietiekoša saķere.
Ja ieliek standarta žigulī M50 čuguna kluci, kura svars bez apkares ir 136kg (ar apkari (ģenerātors , starteris utt.. ne mazāk par 150Kg)) standarta žiguļa motora vietā, kura svars ir 117Kg ar apkari, tad žigulis paliks nevadāms, bez tam motoram traucēs radiators un iespējams brille. Motors ir jāielaiž dziļāk virsbūvē, protams ar bmw kārbu un aizmugurējo tiltu un galu galā kas tur vairs no žiguļa paliek.... Ja ir laiks un resurss vienkārši špāsei tad var to darīt, bet citādi bezjēdzīgi. protams arī stūres sistēma jāpabūvē!

Optimālais variants no BMW dzinējiem būs m42b18 pēc izmēriem ielien un svars bez apkares 100kg. un abiem motoriem svarīgs ir leņķis jo kā zināms bmw motori novietoti uz sāna!

Vasarā pārvietoju divus motorus ar starpību 5minūtes, abi ielikti divriteņu ratos, M50B20 pliks bloks bez nekā ar galvu un pilns M42B18 swaps ar ģeneratoru, vadiem, kompi, sajūgu, st.past. sūkni utt... svara atšķirība nu ļoti jūtami, M50 bija ko piepūlēties iestumt garāžā, M42 bez problēmām.
ImageImageImage
 
User avatar
pusautomats
Vazists
Posts: 552
Joined: 12 Jul 2013, 11:36
Automašīna: VAZ-21061, Ford Escort
Telefons: 29584245
Location: Rīga

Re: M50tub25 swaps uz vaz

26 Sep 2016, 08:50

M42b18 ir tiktiešām daudz reālāks variants, Ja nemaldos tam bija ap 140zs tā kā jaudas ziņā tik mazliet atpaliek no sava 6cilindrīgā m50b20 radinieka. 
Kas ar Žiguli nav braucis, auto vadīt nemāk.
 
garais52
Vazists
Topic Author
Posts: 2
Joined: 25 Sep 2016, 23:07

Re: M50tub25 swaps uz vaz

26 Sep 2016, 15:42

Paldies par info,Pirmo reiz sini foruma un esmu parsteigts par to ka negazas ar negacijam virsu ka vis suds utt,ka Tas notiek BMW forumos kur taustinj speks strada,Nu es ari sodien kareiz par To 1,8 iedomajos un paintresejos ka Tas ir vis realakais varijants lai too izdaritu
Kapec Tada ideja par swapu Tapec ka pacs sadtad pabraucu gonkas aizpagasgad novinejam 6h cross Country,kur Tika braukts ar ziguli un BMW,ka ari aktivi piedalos autokrosa Kur radinieks brauc VAZ klase un Zigulis jau ir asinis
ka zinams Tur motori ir sagriezti lidz galam 250 hp un ar tadu jau pa ielu nepabrauks tapec domaju kadu sada veida varijantu
ir doma njemt sesto ziguli
visu kartigi sapucet
ielikt nipraku dveseli
sasedinat uz stilijiem
domaju ka vasaras auto varetu sanakt kapitals
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3096
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: M50tub25 swaps uz vaz

26 Sep 2016, 16:28

Ja būvē krosiem vai citām gonkām tad jāvadās no to tehniskajiem noteikumiem, bet iespējas būs lielākas, ja būvē ielai un negribi katru gadu uz skati pārlikt atpakaļ oriģinālo motoru tad būt jātaisa pārbūves projekts, kurš prasīs daudz laika, daudz nervu un ne mazāk līdzekļu!
Tieši par M50 žigulī internetā var ko saguglēt, lai gūtu aptuvenu priekšstatu, piemēram https://www.drive2.ru/r/lada/263112/logbook/ bet liekot tādu motoru būs jāpastiprina arī virsbūve pārmetinot šuves un iemetinot papildus stiprības paneļus.
Vakar aizmirsu pierakstīt, ka arī priekšējā piekare jāpārbūvē jo standarta plaukti locīsies, tie jau lokās krosā ar standarta motoriem, kur vēl tik ļoti smagu 6cyl kluci, kurš koncentrēts uz priekšējās ass. Par M50 neko sliktu teikt nevaru, tas ir izturīgs bmw motors. Pašam šogad bija izvēle, ko likt e36 kompaktā, M50B25 vai M42B18 izvēlējos M42 jo izsvarojums tomēr svarīgāks.

Ielikt M42 žigulī ari nav viegli, kad pats par to interesējos tad sapratu, ka tur ir visādas nianses, tā kā vajag sameklēt kādu, kurš to ir darījis, lai nav jākāpj uz visiem tiem grābekļiem pašam.

P.S.
Ja man būtu jāliek citas markas motors žigulī es izvēlētos Mitsubishi 4G63 DOHC, agregātstāvoklis tāds kādu vajag, arī ieplūde un izplūde atbilst pusēm, mazāk darba pie eļļas kartera, kurš arī ir no bleķa ne alumīnija un jauda arī 150Zs kuru vēl var celt.
ImageImageImage
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1373
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Rīga

Re: M50tub25 swaps uz vaz

26 Sep 2016, 21:38

visu kartigi sapucet

ielikt nipraku dveseli

Samaini šos punktus vietam.
Power is nothing without quattro
 
leo
Vazists
Posts: 47
Joined: 03 Jun 2015, 10:33

Re: M50tub25 swaps uz vaz

02 Jun 2017, 21:00

micuks par sarežģīto piekrītu, bet pierādās amatieri brauc ar M50 svars pret jaudu tomēr ir svarīgāks, nekā vienkārši dzinēja svars. ja ziemā tad pietiks ar 4 cilindru, ja vasara tad 6 cilindru, bet paņem bmw un brauc kur problēma viss ir labāk un izturīgāks. Vienīgi ar bloķi ir problēmas
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3096
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: M50tub25 swaps uz vaz

02 Jun 2017, 21:13

Katram motoram ir savi plusi un mīnusi, viss atkarīgs kādam pielietojumam!
Bloķi var nopirkt kā žigulim tā bmw.
ImageImageImage
 
leo
Vazists
Posts: 47
Joined: 03 Jun 2015, 10:33

Re: M50tub25 swaps uz vaz

02 Jun 2017, 22:16

nopirkt jau var, tikai cik viņš ir labs un vai ir lielais vai mazais visu savākt ar jaunām šaibām un ja nosacīti 50% maksā 3x dārgāk. un nav jau runa par plusiem un mīnusiem bet par hronometru, ja gribas braukt arī amatieri sportu, tad ir svarīgas sekundes, ja vienkārši uzsist sev uz pleca par padarīto darbu cita lieta. Ja nav ko darīt tad var likt bmw iekš žiguļa, bet paņem kompaktnieku  un svars 1150 kg par 200 kg vairāk, bet ir neatarīgā piekare, stūres past, izsturīga un piemērotāka kārba utt. ielikt 3.0 dzinēju  M54 ar 235 zs, minimāliu piepūli jau 250 zs 250/1150 = 1zs uz 4.6kg    Vazam ar bmw 160/900=1zs uz 5.6 kg  un stūrējas vieglāk ar smagāku priekšu, vienīgais izkustināt grūtāk, bet to var kompensēt ar svara pārnešanu, jebkurā gadījumā klasikai vajag svaru bagāžniekā. varam jau diskutēt, bet praksē pierādās lielie dzinēji liek iekšā mazajiem, it kā sekundēs turpat vien ir bet lai pieaudzētu ar žiku 3 sekundes ir ļoti grūti. Rx arī pierādijās ar standarta žiku laiks 1.03 ar 100to bmw par 28000 eiro aplis 1.00 tikai 3 sekundes starpība, 85 zs pret 250 zs var būt vairāk, bet fakts tu esi lēnāks, bez iespējas pacīnīties. Tāpat arī supersprintos vari braukt cik labi gribi vienmēr peitrūks līdzīgiem braucējiem un agri vai vēlu  nonāksi pie lielā dzinēja, bet hobija pēc -kāpēc nē var būvēt un uz priekšu, galvenais lai pašam patīk un tas interesē. 
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3096
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: M50tub25 swaps uz vaz

02 Jun 2017, 23:54

Visumā tev piekrītu, bet ir nianses........
Paskaties kā čalis ar Ford Fiestu 2.0 16V dragos cērt ārā M6 un citus lielmotorus!
Bija situācija ka vajadzēja divus motorus nolikt garāžā, viens no tiem M42B18 pilns swaps iecelts ratos, spararats, daļa izpūtēja, vadi, kolektori, apkare, īsāk sakot viss izņemot kārbu, tiku galā bez īpašām problēmām. otros ratos bija M50B20 bloks ar galvu un viss, nācās pieaizināt čomu, lai iestumtu, starpība 15min starp abu pārvietošanu, svars ir ievērojams, kādreiz kādā bmw forumā biju salicis ciparus. galvenais ka tas liekais svars nāk stipri aiz priekšējās ass. kad kompaktā ieliek 6cyl tad priekšā noiet zemāk dirsa paceļas un spolē jau lupatās, bet saķere nekāda, ar to pašu 4cyl jau viņš labi izslīd, bet ar 6cyl ir auzas it sevišķi ar lisjē, man ar jaunām michelin slapjā laikā labi slīdēja.
Jā labi ja to pareizi izsvaro tad kaut M60 liek, bāku tur pilnu, akumulatoru aizmugurē, vēl ko atvieglina un tad jau ir labi.
Bet nu te atkal, piemēram BMW M42/M44 motori pret Mitsubishi 4G63 ir nīkuļi, pat 4G92 ir asāks un no maziem apgriezieniem labi iegriezīsies kad M42 sāk griezties tikai no 5k+ tā kā te tā motoru izvēle ir tāds nopietns jautājums.
Citādi jā piekrītu uz gariem gabaliem trasē 6cyl būs priekšā jo grieze dara savu, kampiens viņam ir :)
Žigulim bloķi nopirkt ir viegli, tepat plazas Juris tirgo, gliemezis 180e, nu ar bmw ir grūti, kompaktam neatradu, kaut apskatīju kādus padsmit un vienu biju paņēmis vedu atpakaļ jo atverot no elementa korpusa bija nolūzis gultnis ar visu sēžu :D pārējie nelietojami sadiluši, viens gribēja metinātu open diff kā bloķi notirgot par 300e :D Bet citiem e36 kam cits korpuss ir vieglāk atrast.
ImageImageImage