Vārds "noteikti" labi "pamato"

Nu nebūs tik vienkārši, ka tikai atkarīgs no tilpuma un jaudas, daudz ir atkarīgs no motora ieplūdes trakta konstrukcijas. Ir arī tā, ka motoram ar mazāku tilpumu efekts ir lielāks, kā motoram ar lielāku tilpumu

To cik efektīva būs stabules atkarīgs no daudziem faktoriem, galvenokārt motora ieplūdes trakta, kā minēju, vislielākais efekts un tā tas ir paredzēts, kad katram cilindram ir savs ieplūdes kanāls bez kopēja resīvera. Būtiska ir stabules konstrukcija un izmēri.
Krievijas autošosejā ir tādi paši cilvēki kā visā pasaulē, eksperimentē, ņem piemēru no citiem jo citi tā dara "un tas noteikti ko dod" līdzīgi kā ar filtra kastes apzāģēšanu, daudzi to dara jo citi to dara, bet tas rada nevis pozitīvu efektu, bet gan negatīvu un to zināja jau mūsu senči. Kāds atrod vecas bildes vai noklausās no kāda, kas redzējis šādu vai tādu risinājumu un tad kladzina kā faktu.
Vajag arī ar galvu padomāt, likt stabuli uz kopējā ieplūdes kolektora ir bezjēdzīgi, konkrētā stabule īsti nav stabule, bet pagarinājums, kurš vairāk traucēs gaisa ieplūdei jo filtra kastes vāks būs tuvāk ieplūdei. Stabulei ir jābūt stabulei nevis 10milimetru pipsikam.
Agrāk un arī tagad netrūkst daudzi virpuļu veidotāju un trukturēto magnētu pielūdzēji, kuri tikpat "argumentēti" stāsta cik tas viss labi strādā un cik daudz jaudas nāk klāt.