Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3225
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: KristapsK VAZ 21013

28 Jan 2018, 17:16

Kas tieši tiks darīts ar degkamerām?
ImageImageImage
 
User avatar
KristapsK
Vazists
Topic Author
Posts: 86
Joined: 17 Jul 2012, 14:43
Automašīna: VAZ 21013
Location: Saulkrasti

Re: KristapsK VAZ 21013

29 Jan 2018, 08:41

Micuks wrote:
Kas tieši tiks darīts ar degkamerām?

Ja godīgi, nezinu. Kad galva būs izportēta, vedīs pie Ikara sēdināt galvu un teica, ka mazliet pārveidos degkameras. Kad galva būs gatava, ielikšu bildi ;)
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3225
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: KristapsK VAZ 21013

29 Jan 2018, 09:09

Jautāju ne bez iemesla, daudzi pieļauj kļūdu zāģējot lielākas deg kameras atmosfēriskam motoram!
Kāpēc sēdina galvu? tāpēc, lai samazinātu deg kameru kas palielina kompresijas pakāpi! kāpēc "zāģē" deg kameras? tāpēc, lai samazinātu vārstu maz efektīvo zonu!
Bet ir liels bet, maz efektīva zona ir maz efektīva nevis neefektīva! Sanāk kad ar vienu roku nosēdinām galvu, lai samazinātu deg kameras un ar otru roku tās atkal palielinām! Maz efektīvā zona nav tik jaudu norijoša kā deg kameru palielināšana kas būtiski samazina jaudu samazinot kompresijas pakāpi! Deg kameru var palielināt turbo gadījumā, tad tas tiešām ir būtiski vajadzīgs!
Šie ir fakti nevis pieņēmumi, es to visu emu uz savas tehnikas pārbaudījis iegūstot apstiprinājumu teorijai. Tā kā padomā kārtīgi vai vajag "zāģēt"!
Kādreiz šajā resursā uzturējās labs meistars, kurš būvēja un joprojām būvē žiguļu motorus, Raitis Klāvs, kurš vienmēr teica, ka cilvēki, pārsvarā "zāģē" īsti neizprotot ko un kāpēc vadoties pēc citu piemēra, kuri arī tieši tāpat to dara nezinot kāpēc :D

Savilkšu īsumā, galvu sēdina, lai samazinātu deg kameras tilpumu, kas palielina kompresijas pārkāpi un attiecīgi jaudu, palielinot deg kameras tilpumu samazina kompresijas pakāpi kas samazina jaudu!
Un nozīme ir katram izzāģētam milimetram no deg kameras! To visu var izrēķināt!
ImageImageImage
 
User avatar
robs
Vazists
Posts: 151
Joined: 12 May 2013, 15:21
Automašīna: VAZ 2106 racing edition
Location: Rīga - Valmiera

Re: KristapsK VAZ 21013

29 Jan 2018, 10:39

Micuk, neesi tik kategorisks! Ja cilvēks zin, ko dara un viss ir aprēķināts, tad deg kameras efektivitātes uzlabošana nesīs tikai pozitīvus rezultātus. Protams, viss ir kārtīgi jāsarēķina un ar to diemžēl ir vislielākās problēmas.
Ja tiek mainīti klaņi un virzuļi uz neoriģinālajiem (VW, BMW un citi) tad ļoti iespējams, deg kameras izmēri būs jāmaina. Par laimi VAZ galvai tas ir pat ieteicams. 
Sava žiguļa galvu uz CNC darbagalda pamatīgi apstrādāju!
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3225
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: KristapsK VAZ 21013

29 Jan 2018, 11:32

Rob, "nemaisi gaisu" ar kaut kādiem pieņēmumiem! Izskatās, ka tev kaut kāds pusaudžu spīts, kaut ko obligāti vajag savādāk uzrakstīt bez jebkāda pamata vai pamatojuma. Es cilvēkam argumentēti izskaidroju!
Vienalga ar cnc vai ar fleksi, vīli, frēzi, vairums māk zāģēt, bet nesaprot kur un kāpēc to vajag!

Vienīgais pamatojums "zāģēt" deg kameras ir ja izmanto virzuļus ar izspiedēju, bet šajā gadījumā ir vēl sarežģītāk jo ir vēl lielāka nozīme kur un cik "zāģēt" ;)
Ieteikt var dakteris lietot homeopātiju, tehnikas gadījumā ir fizika un konkrēti raksturlielumi.
ImageImageImage
 
User avatar
KristapsK
Vazists
Topic Author
Posts: 86
Joined: 17 Jul 2012, 14:43
Automašīna: VAZ 21013
Location: Saulkrasti

Re: KristapsK VAZ 21013

29 Jan 2018, 11:55

Mieru vīri, bez naida! Būs gatava motora galva, liks visu kopā un tad arī sapratīšu, iet labāk vai nē! 
 
User avatar
robs
Vazists
Posts: 151
Joined: 12 May 2013, 15:21
Automašīna: VAZ 2106 racing edition
Location: Rīga - Valmiera

Re: KristapsK VAZ 21013

29 Jan 2018, 11:55

Mans ieteikums bija nenocirst saknē vēlmi eksperimentēt un iegūt pieredzi. Žiguļa deg kamera standartā ir salīdzinoši neefektīva, tādēļ ir loģiski, ka cilvēki cenšas to uzlabot. 90% tas nesanāk (Micuks jau aprakstīja kādēļ), bet 10% izmaiņas ir jūtamas. Lai nonāktu pie laba rezultāta arī es paspēju sabojāt vairākas galvas, taču pie rezultāta nonācu.

Aizdomājies kas notiek ar deg kameru ieliekot garākus klaņus un/vai kloķeni ar garāku gājienu. Tavs vienīgais pamatojums tomēr nav vienīgais. 
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3225
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: KristapsK VAZ 21013

29 Jan 2018, 12:38

No kādiem avotiem tik precīza statistika?
Eksperimentēt var ar to kas nav zināms vai kas nav eksperimentēts, par deg kamerām bija zināšanas jau tad kad mēs vēl dzimuši nebijām ;)
Garākus klaņus liek, lai saglabātu tilpumu un novērstu virzuļa "недоход`u" līdz bloka augšai, jo nofrēzējot bloka virsmu tilpums samazinās! Un kas tad tavu prāt notiek ar deg kameru kad ir garāki klaņi?

Kristap, lai saprastu atšķirību vajadzēs izmēģināt motoru ar "pielabotu" un ar nepielabotu deg kameru, un korekts secinājums būs izmantojot tehniskās mērīšanas iespējas nevis dibenometru :D
ImageImageImage