
Mazliet pastāstīšu par savu primo (ne pēc modeļa


Šāds nu viņš izskatijās, tikko nogādāts mājās, maigi sakot, mazliet saguris nabags:





Mājās ticis atgādāts, tad nu bija jāsāk ar dabūšanu "dziesmā"
Ieliku aķīti un situ dziesmā, un protams nekā

protams, kā beidz liet, tā noslāpst. Tad ķēros pie bākas, kur bija visādi gremlini sakāpuši iekšā un nosprostojuši uzsūkšanas trubiņu, to iztīrot tas pats - kā nerūc, tā nerūc.

Ok, ķēros klāt pie degvielas sūknīša, kuram membrāna bija pārvērtusies putekļos, no vairākiem saliekot vienu, sāka pumpēt.
Vēlreiz daudz degviela karbiķī un aiziet, raustoties un kratoties, sāk pats turēt apgriezienus

Otrais atdzīvināšanas solis bija - metināšana (sliekšņi,grīda, arkas, viss standarts) un daudz slīpēšana:


Neliels ieskats nākotnē:




Metināšanas bildes maz, jo nevēlos balvu - "Pasaulē labākais metinātājs"

Trešais solis - krāsošana:




Salikti jauni aizmugurējie lukturi un priekšā pagriezieni, nu jau sāk parādīties auto izskata pazīmes

Un šeit visi paneļi sastellēti kopā:


Ceturtais solis - tik galā ar motoru, lai tas dara motora lietas - rūc:
Tā kā esmu ļoti spraigās attiecībās ar karburātoriem (ideju saprotu, realitātē karburātori negrib draudzēties ar mani

Sāku medīt visas sastāvdaļas - VW Golf 3 1.8l monošprice, gāzes trosīte, Hola devējs (VW Polo), Ford Mondeo aizdedzes spole, Audi A3 degvielas filts ar iebūvētu
4 bar spiediena regulātoru (tālāk info kādēļ), 044 tip degvielas sūknis (aizmirsu ielikt bildē



Uztaisītas lietas, lai mazliet pārtaisot oriģinālo sadalītāju, varētu ar holu nolasīt dzinēja pozīciju un ātrumu

Un kā arī pašas smadzenes - regulējams vadības bloks, lai vadītu monošpici, spoles un vēl pāris lietiņas:

Tad nu sākam visu ņemt nost, mazliet pagraizīt un stutēt virsū jaunos motora un motortelpas iemītniekus:


Divu uzgriežņu metode un špiļkas ārā

Mazliet pieslīpējam monošprices gumiju

Tests

Tā kā dažreiz esmu nepārāk pacietīgs uzrasēt flanci, tad nu meklēju pagaidu risinājumu gumijas nostiprināšanai

Karburātora starplika kā paraugs

Pāris caurumi

Par šo soli nelepojos, bet dažreiz Viktors izpalīdz:



Tad nu liekam virsū:

Un monošprice ir sapārota ar žiguļa dzinēju


Kā jau zināms, karburātoram no bākas atnāk viena trubiņa, un baigi negribējās vēlvienu "atbratkas" trubiņu vilkt no motortelpas uz aizmuguri, bāku, bet oriģināli monošpricei
"atbratka" ir vajadzīga, tad nu pashēmoju un nācu pie apgaismības, kādēļ neielikt degvielas filtru pie bākas, kuram ir 3 trubiņas - pienākošā, aizejošā un "atbratka", kā arī
iebūvēts spiediena regulātors. Tad nu tā arī dariju, no bākas izejošā aiziet uz sūkni -> no sūkņa uz filtru -> filtra izejošā pievienojas pie žiguļa oriģinālās, kas aiziet uz motortelpu
un "atbratka" tepat atpakaļ bākā.

Līdz ar to, monošpricei ir vajadzīga tikai degvielas ieeja, un tajā spiediens būs konstanti 4 bāri.


Sāku vilkt vadus vadības blokam:

Pievienota trosīte un daži pievilkti vadi:


Piestiprināta spole:

Salikts sadalītājs ar holu:


Un nu jau savilkti vadi un atliek tik visu pieštekerēt:

Un ir pienācis laiks rūcināt


Mazliet samelojos, biju jau dzinēju pierūcinājis un sapratu, ka uzsilstot nav eļļas spiediens

Ko nu vairs, jāceļ ārā dzinējs un uz stenda


Galva nost

Karteris nost

Uun atklājās kas šāds - starp kakliņu un šāli spīdīgs metāla gabaliņš ko tautā dēvē par foliju


Iztrūkst pāris bildes, bet motors nojaukts līdz 0, gredzeni labi, viss samazgāts un satīrīts, jauna ķēde, spriegotājs, mierinātājs, blīves saļņiki
samērīts un sašaibots eļļas sūknis un tiek likts atpakaļ kopā

Nu ja jau izcelts, tad varbūt vajag mazliet dinamiskāku uztaisīt

Karterī iemetināta eļļas atplūde

Lokācijas meklēšana

Laikam saies, un sākts metināt izplūdes kolektoru, arī tajā nepārāk pareizajā veidā


Iecelts atpakaļ

Un daudz maz viss sakārtots:

Bikse ar zondes vietu

Sāku regulēt, mazliet paspēlējos un aizrāvos ar 2-step/lauch-control, un rezultāts:


Laikam pozitīvs spiediens uz plānu plastmasu un lielu laukumu nav tas labākais

Preojekts mazliet iepauzēts, ieplūdes trubas izveides dēļ

