Nē, tieši komutators!Ar komutatoru ir domaats kondensaators???
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Nē, tieši komutators!Ar komutatoru ir domaats kondensaators???
Nē ar komutatoru ir domāts komutators!Ar komutatoru ir domaats kondensaators???
kurs var piedavat kaut ko no sitas visas padarisanas?Visas detaļas ņem no VAZ, izņemot kommutatoru. To labak no VW, jo krievu ne īpaši ilgi strāda ( vismaz man neveicas ar krievu kommutatoriem, un jau 4 gadu VW ir).kads var kaut ko konkretak izstastit?man bija bezkontaktu aizdedze
viss bija no wolswagen markas auto
kas no ka janem?
Ļōti aptuveni var iestatīt tā: noņem sadalitaja vāku, uzliec kloķvārpstu uz videjo metku un pagriez sadalitāju tā lai kontakti praktiski sac atverties. To pašo var izdarīt ar kontrollampu.Kad kontakti ciet- tad spuldze deg, kad vaļā tad nedeg. Jāķer tieši tadu momentu kad spuldze tikko iedegas.Talak nofiksē sadalitāju, velreiz parbaudi un uz ceļu. Braucot sapratisi vai viss ir OK vai jāpieregulē.ka var pariezi iestatīt aizdedzi lai nav ne par vielu ne par ātru un lai varētu dabūt rēciena 1.3motoram
Lai dabūtu rēcienā vajadzēs regulēt uz auss , tā lai drusku iezvanās kādā momentā un tad kādu mazu mazu drusciņu atpakaļ, bet tur jābūt trennētais ausij vai tagad ar speciālu statoskopu kas domāts detonācijas saka var pariezi iestatīt aizdedzi lai nav ne par vielu ne par ātru un lai varētu dabūt rēciena 1.3motoram