Page 2 of 7

Re: Kursh buve motorus pats?

Posted: 19 Feb 2010, 13:55
by elf
jautajums vel viens - Vai kads no jums ir kadreiz meiginajis likt mocha karburatorus 4gb?
katram cilindram savu? :)

jusu domas par sho ideju? :)
Bij viens kas mēģināja,garām :thumbdown:

Re: Kursh buve motorus pats?

Posted: 19 Feb 2010, 13:59
by Mr.snake
Varu notirgot Vaz kloķeni ar 88mm gājienu(atvieglināta ,pulēta,balansēta),ka arī 84 kaltos virzuļus šai kloķenei,paredzets likt kopā ar standarta klaņiem ar peldošo pirkstu.Cena par visu kopā 200Ls.Detaļas ir lietotas,labā stāvoklī.Ja ir interese,PM

Re: Kursh buve motorus pats?

Posted: 19 Feb 2010, 21:09
by Traktorist
Mr.snake, cik liela atstarpe bija starp kalto virzuļi un cilindru?

Re: Kursh buve motorus pats?

Posted: 20 Feb 2010, 02:32
by normunc
vai tad nav prātīgāk likt to pasu 2,0 VW dzinēju caur flanci uz to pašu vaz kārbu?
Daudz lētāk un daļas arī pieejamas šrotā, un ar garantiju, ka viss strādās kā vajag.

Re: Kursh buve motorus pats?

Posted: 20 Feb 2010, 08:57
by mikelens
kas tas par vw dzinēju?????
auto marka-????

Re: Kursh buve motorus pats?

Posted: 20 Feb 2010, 09:37
by skrachs
VW - VolksWagen

Re: Kursh buve motorus pats?

Posted: 20 Feb 2010, 15:52
by Smaidigais
bet tur kur gribu piedalities, nolikuma ir rakstits ka nedrikst but citas markas auto - karba/motors- bloks, galva

P.S par tiem motocikla karbuljiem gribeju siikak uzzinat.


Kpc lai nesanaktu uzlikt vinjus?

kas tieshi tur var nesanakt?
ja vinjiem nekada elektronika nav
tosola apsilde ir
lai visus 4trus reize atvertu vaig tikai vienu trositi
paatrinataji ir
kur vel ir problema es nesaprotu? :D

ja tie karbulji var piebarot 140zirgus 4taktu motoram
kaa var nepiebarrot kautkadu ap 100zs zhiguli
p
paskaidrojiet kursh tur teica, ka nesanaks.

Re: Kursh buve motorus pats?

Posted: 20 Feb 2010, 16:07
by Micuks
Bija forumā aprakstīts kāpēc nevar!
Pamēģini tos saregulēt ideāli identiski vienādi ;)

Re: Kursh buve motorus pats?

Posted: 20 Feb 2010, 17:01
by krissis
kāda jēga likt 4 moča karburatorus un čakarēt sev dzīvi ar regulēšanu lai visus saregulētu kā vajag ja tā vietā var uzlikt ford sierras karburatoru kam sliktākajā gadijumā ir tikai jāpiemetina tā vieta kur stiprinās pie sierras kolektora jānogriež un jāpiemetina pie žiguļa kolektora, bet nu var jau būt, ka der arī 1:1 , tiešām nezinu...
Tas karburators spējot pabarot līdz 180zs, tākā ko vēl vairāk vajag? :brauc:

Re: Kursh buve motorus pats?

Posted: 20 Feb 2010, 21:53
by Smaidigais
Bija forumā aprakstīts kāpēc nevar!
Pamēģini tos saregulēt ideāli identiski vienādi ;)
tu vispar stadies prieksha ka vinji regulejas, vai vnk kautko tur muldi?
ir specials aparats ar ko vinjus regule, nevis kaiminja sashas kautkada uzparikte.

Un par tiem sieras karbuljiem -
nu tad jau principa ja tu taa saki, tad kapec visi liek weberus, bet neliek kautkadus Ford siera uber duber karbuljus? :yahoo:


Un nav jau taka - katram butu regulecijas skruviite -
vinji visi regulejas ar vienu taka trosiiti vai pievadinju, griezot uz vienu pusi, difuzori paveras grizot uz otru aizveras.
principa tas pats kas regulet karburatoru..

Vinjiem ir savs spiediens vinjos pat vel noslapejot, nevis ka mashinai, kurai uzreiz izzud - un tas uzreiz ir liels plus, arii braucot, ka vini ar savu spiedienu vel spiezh ieksha benzinu
tosola apsilde - Nesals nekas ciet vinjiem

taka viss ir ka naakas - tikai jadara.

tagad jasak taisiit galva - un tad gaidat drizuma