Re: VAZtuss
Posted: 30 Jun 2010, 10:07
5.14. Eļļošanas sistēmas sūknis.
Sērijveida, atļauta apstrāde eļļas ražības un spiediena paaugstināšanai. Iesūcēja siets (zaborņiks) - nav ierobežots
Nu tad var taisīt lielo sūkni vai nevar ar apstrādi-- divi sūkņi kopā -- abi ar apstrādi un viss bumbās
Vēl galīgi nav saprotams par bloku un galvu --- ja var 1mm no galvas un 1 mm no bloka nu tad taču saprastu ka ļautu likt arī regulējamo zobratu, citādi iznāk baigi nevienlīdzīgi apstākļi. Piem . es uz stenda saregulēju dzinēju , un tā kā man ir iespēja sagādāt no rūpnīcas zobratus bez sadalenes cauruma, tad izubju to caurumu pēc savām kordināēm.
un viss bumbās -- pēc manām domām labāk taču tad ļaut likt reg. zobratu vai arī naatļaut slīpēt bloku . ir taču zināms st bloka augstums.Un ari galvas augstums.
Un vēl kas
5.13. Sadales vārpsta.Sērijveida. Rokeri – sērijveida.Sadales vārpstas pievada zobrats – sērijveid
Bet nekur nav minēts ka vārsta gājienam ir jābūt sērijveida jeb pareizāk noteikts maksimālais pacēums
Sērijveida, atļauta apstrāde eļļas ražības un spiediena paaugstināšanai. Iesūcēja siets (zaborņiks) - nav ierobežots
Nu tad var taisīt lielo sūkni vai nevar ar apstrādi-- divi sūkņi kopā -- abi ar apstrādi un viss bumbās

Vēl galīgi nav saprotams par bloku un galvu --- ja var 1mm no galvas un 1 mm no bloka nu tad taču saprastu ka ļautu likt arī regulējamo zobratu, citādi iznāk baigi nevienlīdzīgi apstākļi. Piem . es uz stenda saregulēju dzinēju , un tā kā man ir iespēja sagādāt no rūpnīcas zobratus bez sadalenes cauruma, tad izubju to caurumu pēc savām kordināēm.

Un vēl kas
5.13. Sadales vārpsta.Sērijveida. Rokeri – sērijveida.Sadales vārpstas pievada zobrats – sērijveid
Bet nekur nav minēts ka vārsta gājienam ir jābūt sērijveida jeb pareizāk noteikts maksimālais pacēums