Page 2 of 2

Re: Nivas motors

Posted: 18 Nov 2010, 21:56
by orangeman
Mes uzlikam pareiza stavokli rotoru, un svecvadus ar uzlikam pareizi vaina ir kaut kur citur

Re: Nivas motors

Posted: 18 Nov 2010, 22:15
by Миша
Tad ajpaskatas velreiz metkas....vel ir variants noraut varstvaku nost un paskatities vai 1 cil varsti ir aizverti vai ne..kad stav pec atmetkam :thumbup:

Re: Nivas motors

Posted: 18 Nov 2010, 22:21
by orangeman
tas jau vienalga ka varsti, tad jau vnk samaina 1 ar 4 cilindru svecvadus

Re: Nivas motors

Posted: 18 Nov 2010, 23:08
by bd8599
tas jau vienalga ka varsti, tad jau vnk samaina 1 ar 4 cilindru svecvadus
ko tu pīpē? :think:

Re: Nivas motors

Posted: 18 Nov 2010, 23:13
by orangeman
Ta ka klokvarpsta griezas 2reiz atrak neka sadales varpsta, tad novietojot pret atzimem kompresijas takts var but vai nu 1maja vai 4 cilindra un attiecigi nostada rotoru.

Re: Nivas motors

Posted: 18 Nov 2010, 23:48
by manntio
Orangeman +1 !! man ar tā bija saimainiju vadus 1 ar 4 un viss aizgaja !!

Re: Nivas motors

Posted: 05 Dec 2010, 11:05
by badbone72
ai tu man liekas āksts esi- pats rakstio ka pirmā vāciņa pozīcija ir uz 1 cilindru, 2 uz otro, utt.
bet vaig lai ir 1 uz 1 ,2 uz 3, 3 uz 4, 4 uz 2

Re: Nivas motors

Posted: 05 Dec 2010, 13:21
by orangeman
es nez man jau motora darba kartiba ir 1342, tev laikam 1423 :D Un motors tika pielaists, ta nebija svecvadu vaina.

Re: Nivas motors

Posted: 05 Dec 2010, 17:29
by badbone72
es nez man jau motora darba kartiba ir 1342, tev laikam 1423 :D Un motors tika pielaists, ta nebija svecvadu vaina.
lasīt nemāki?:D
prieks ka pielaidi:D:D:D

Re: Nivas motors

Posted: 05 Dec 2010, 19:05
by plaza
:mrgreen: Cienījamie jaunieši VAZ klasikas dzinēja cilindru darba kārtība saliekot kloķvārpstu un sadales vārpstu pa atzīmēm ir sākot no 4 cilindra tas nozīmē ka sadalītāja rotoram jādod dzirkstele uz 4 cilindra svečvadu :lol: un tad viss strādās