Page 2 of 3

Re: 2103 1.5 dzinejs!

Posted: 09 Dec 2010, 00:32
by GTTurbo
:crazy: VIspirms japamera vai vina pirms tevis jau nebija sedinata...

KAm motors bus domats? Papilsetu/ vai gonkot?

Re: 2103 1.5 dzinejs!

Posted: 09 Dec 2010, 00:34
by GTTurbo

P.S. Ja kaadam paardoshanaa ir sporta sadalene,labpraat nopirktu! :thumbup:
Kada sadalene interese? Ir ļoti plata. Ja klients nesavaks lidz nedeļas beigam-varu notirgot. Sadalene ir M25, lietota.Pacelums 12.2-12.0 mm.,fāze 310-305mm (iepl.-izpl.).Pa cenam runasim vēlak. :draugi:
Jap varetu man cenu uz pm atsuutiit!

Re: 2103 1.5 dzinejs!

Posted: 09 Dec 2010, 00:38
by GTTurbo
:crazy: VIspirms japamera vai vina pirms tevis jau nebija sedinata...

KAm motors bus domats? Papilsetu/ vai gonkot?
Vairaak buus domaata pa pilseetu,bet reizeem vajag arii kaadu liikumu panemt plakaniski! :thumbup: :yahoo:

Re: 2103 1.5 dzinejs!

Posted: 09 Dec 2010, 07:51
by klievis
...tikkai nesaki kad arī vēlies degvielas ekanomiju zem 15l/100km :rofl: :rofl: :rofl:

Re: 2103 1.5 dzinejs!

Posted: 09 Dec 2010, 13:49
by GTTurbo
fuck the fuel economy! Galvenais lai labi griezas!

Re: 2103 1.5 dzinejs!

Posted: 09 Dec 2010, 19:17
by Traktorist


Jap varetu man cenu uz pm atsuutiit!
:) Sadalene pardota. Ja interese cena- pa 50ls ( lietota bija, bet nedaudz).

Re: 2103 1.5 dzinejs!

Posted: 09 Dec 2010, 19:52
by plaza
divi viedokli: manejais un npareizais :thumbdown:
Kaut kur bija uzrakstīts ka man vajag uztaisīt motoru ar šo sadaleni ar 1.5 tilpumu?Vari paskaidrot kadā veidā no padzilinātam sežam pazūst ''lielā vārsta efektivitāte'' ? :D Es domaju kā nesanaks, jo es redzeju kā parbauda cilindru galvas pirms un pēc uzlabošanas, un taveji argumenti :sick: Uztaisot gropes virzulī komp.pakape nesamazinasies? Tapat arī ar sežu padzilinašanu...
Ja gribi talak diskutēt- iemacies runāt ar cilvēkiem ( normalā veida. bez vijeboniem). :wave:
Tu varētu precīzāk palasīt manu tekstu un ko nozīmē forsāža un ko deforsāža ---- :mrgreen: Un palielinot saspiešanas kameras tilpumu notiek deforsāža , jeb veidojot gropes virzuļos un iesēdinot vārstus :oops: tā ka lasi un domā ar galvu. Par iegremdētiem vārstiem paņem literatūru un palasi kā mainās pildījuma pakāpe ar iegremdētiem vārstiem un atkarībā no apgriezieniem un tad ko spried šajā jautājumā :mrgreen: un konkrētajā gadījumā kāpēc M25 sadalenei kas ir vajadzīgs darīt . Tā starp citu vārstu iegremdēšana ir tikai tāds vienkāršākais darbības variants lai izietu no situācijas ,bet ne pareizākais.
Par 1,5 dzinēju -- kāpēc cilvēkam piedāvā sadaleni kas reāli nav domāta 1,5 dzinējam un lai to izmantotu un gūtu labus rezultātus , ir jāveic milzīgs pārbūves process, kas nebūt nav vienkārši un ir jābūt dzinēju pārbūves palašām zināsānām , un reāli izmantot var tikai sacensībām, bet ne ielai ar karburatora dzinēju.
Par vārstu sēdināšanu tas viss nav mans viedoklis bet pasaules vadošo autodzinēju būvētāju praktriskās darbības rezultātā iegūto datu apskats un analīze , kas arī ir netā pieejams.
Tā arī Tu neizteici viedokli kā varētu VAZa 1.5 motoram uzbūvēt kompresijas pakāpi 12/1 :D
Te ir arī tīri labs skaidrojums vienam otram jautājumam http://www.raspredval.ru/product/dc21213.phtml

Re: 2103 1.5 dzinejs!

Posted: 09 Dec 2010, 21:43
by Traktorist
Nu, beidzot atbildeji ;) Es jau domaju kaut kads aizdomīgs klusums no tavas puses...
[quote="plaza]
Tu varētu precīzāk palasīt manu tekstu un ko nozīmē forsāža un ko deforsāža ---- :mrgreen: Un palielinot saspiešanas kameras tilpumu notiek deforsāža , jeb veidojot gropes virzuļos un iesēdinot vārstus :oops: tā ka lasi un domā ar galvu. Par iegremdētiem vārstiem paņem literatūru un palasi kā mainās pildījuma pakāpe ar iegremdētiem vārstiem un atkarībā no apgriezieniem un tad ko spried šajā jautājumā :mrgreen: un konkrētajā gadījumā kāpēc M25 sadalenei kas ir vajadzīgs darīt . Tā starp citu vārstu iegremdēšana ir tikai tāds vienkāršākais darbības variants lai izietu no situācijas ,bet ne pareizākais.[/quote]
Gribi teikt ka komp.pakapes samazinašana neskaitas par deforsažu? Par vārstiem es stastu to, ko es pats redzeju. Un 100procentīgi nevar pateikt kā izmainisies plūsma caur iepl.kanalu padzilinot vārstu.

[quote="plaza]Par 1,5 dzinēju -- kāpēc cilvēkam piedāvā sadaleni kas reāli nav domāta 1,5 dzinējam un lai to izmantotu un gūtu labus rezultātus , ir jāveic milzīgs pārbūves process, kas nebūt nav vienkārši un ir jābūt dzinēju pārbūves palašām zināsānām , un reāli izmantot var tikai sacensībām, bet ne ielai ar karburatora dzinēju.[/quote]
Ieteiktu tēv lasīt uzmanīgāk,piedavaju konkreto mantu un neko nemeģinaju nevienam iesmēret. Ja cilvēks uzrakstīs kā meklē vazam lietos diskus un viņam piedava 17collu ripuļus - tada paša situacija rodas vai nē? Teoretiski var uzlīkt, bet nekadas jēgas no tā nebūs :)
[quote="plaza]Par vārstu sēdināšanu tas viss nav mans viedoklis bet pasaules vadošo autodzinēju būvētāju praktriskās darbības rezultātā iegūto datu apskats un analīze , kas arī ir netā pieejams. [/quote]
Prieks par to :thumbup: Es rakstu savu viedokli, tu pasaules autodzinēju būvētājus. Gribas arī zināt tavejo viedokli.
[quote="plaza]Tā arī Tu neizteici viedokli kā varētu VAZa 1.5 motoram uzbūvēt kompresijas pakāpi 12/1 :D
Te ir arī tīri labs skaidrojums vienam otram jautājumam http://www.raspredval.ru/product/dc21213.phtml[/quote]
Par to kā uztaisīt tadu komp.pakapi priekš motora ar 03 bloku precizi nepateikšu, jāpareķīna. Neuztraucies-atbilde būs. :draugi:
Šajā saita es neko jaunu neizlasiju :problem:

Re: 2103 1.5 dzinejs!

Posted: 10 Dec 2010, 09:20
by vaznis
Pirms Tu sāc rēķināt, atceries, ka, būvējot motoru sportam, no galvas klasikai nedrīks neko ņemt nost. Tikai nolīdzināt un nevienu lieku desmitdaļu.

Re: 2103 1.5 dzinejs!

Posted: 10 Dec 2010, 12:59
by krissis
Pirms Tu sāc rēķināt, atceries, ka, būvējot motoru sportam, no galvas klasikai nedrīks neko ņemt nost. Tikai nolīdzināt un nevienu lieku desmitdaļu.
:wtf: :wtf: :wtf: why?