8 sadalītājā iekšā lūzt vadi no tā ka grozas aizdedzes vakum korektors un tad ir kirdik . Tā ka tad vienkāršāk ir nomainīt sadalītāju ne kā ko tur remontēt

lasīt vienk būs lētāk .Savukārt aizdedzes komutātori VW šrotā nemaksā vispār neko . Par to ja pārbaudīsi dzirksteli uz centrāko vadu bez sveces , kas dod izlādi , tad vari būt priecigs ja augstspriegums nav aizskrējis pa zemsprieguma ķēdi un izklapējis visu .
Ir sava veda pieredze ka viens otrs tā ir meklējis dzirksteli arī šprices autiņiem ar sadalītāju , kā rezultātā vadības blokam ir iestājies kirdik

Visumā šāda ir pat daudzu servisu kļūda jo nespēj diagnosticēt un pirms tam maina visu pēc kārtas, ar to diezgan bieži sastopos. Normāli servisi vēršas pie speciālistiem ja pašiem uz vietas tādu nav, tas protams sadārdzina remontu un tad klienti reizēm bļauj, ka tas ir dārgais sevis, bet tajā pašā laikā citā nomaina visu pēc kārtas nezinot vainu un varbūt paveicās. Ir gadījumi kā ar vienu dadge bija pagājušogad vasarā, bija nomainīts ECU, degvielas sūknis, kloķenes stāvokļa hola devējs un vēl kas tur, saimnieks izdevis virs ~500Ls par dabu un materiāliem, bet auto arī nekustēja, vaina izrādījās sadalenes stāvokļa hola devējā un komutatorā. Būtu uzreiz pārbaudīts izmaksas būtu ~70Ls.
Priekš mitsubishi aizdedzēm man ir
šādas testeris, var pārbaudīt komutatorus un hola devējus, pārbaudīt ir iespējams arī vecāku modeļu aizdedzes jo ir sataisītas attiecīgas pārejas, domāju, ka var pielāgot arī žiguļu aizdedzēm.
Par to zemsprieguma ķēdes izklapēšanu, tieši par žiguļiem nezinu, bet par ārzemju auto varu teikt, ka manā praksē nekas tāds nav bijis, parasti pārbaudu jau noņemtu jo tādu vienkārši atved, bet ir ne reizi pārbaudīti uz auto un arī servisos parasti pārbauda pēc parastās metodes. Nedomāju, ka ar žiguļa elektroniku ir savādāk.
Viens no veidiem kā ārzemju auto var nosvilināt vadības bloku ir pārbaudot ģeneratoru pēc sentēvu metodes noņemot AKB klemi, tādi gadījumi gan ir zināmi vairāki.