Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: sporta dzinēja būvniecība

11 Feb 2011, 22:57

Kloķvārpstas kakliņu diametru slīpe uz minimalo pieļajamo diametru, lai būtu lielāka atstarpe?
Ar kadu metodu mainat sežas un vadiklas, un ar ko apstradajat vārstu sežas?
 
plaza
Vazists
Topic Author
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: sporta dzinēja būvniecība

11 Feb 2011, 23:34

Kloķvārpstas kakliņu diametru slīpe uz minimalo pieļajamo diametru, lai būtu lielāka atstarpe?
Ar kadu metodu mainat sežas un vadiklas, un ar ko apstradajat vārstu sežas?
Kloķenes kakliņu izmēri :lol: katrs kas būvē izvēlas savu izmēru --- parasti jau pielaides robežās . Daudz kas atkarīgs no detaļu precizitātes.
Vadīklas un vārstu ligzdas ieliek slāpeklī un pašas iekrīt vietā :D
Vārstu sēžām mums Neway komplekts ar cangām un griezēj frēzītēm. Ja liekam jaunas ligzdas tad gan vienkāršāk uzgriezt uz kordinātu beņķa , ja remontējot tad ar rokas instrumentu , jo var tā filigranāk uztaisīt.
newaykit.JPG
Last edited by plaza on 12 Feb 2011, 13:26, edited 1 time in total.
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: sporta dzinēja būvniecība

11 Feb 2011, 23:44

:o Apmierināti ar Neway precizitāti? Paldies, vairak jautajumus nav :thumbup:
 
plaza
Vazists
Topic Author
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: sporta dzinēja būvniecība

12 Feb 2011, 00:00

:o Apmierināti ar Neway precizitāti? Paldies, vairak jautajumus nav :thumbup:
Teiksim tā ar to komplektu ir jāmāk strādāt tad viss notiekas un pie tam ideāli , ja vienkārši tāpat no malas kāds paņems tad būs auzas gan. Tā ka komplekts mums jau gadus 10 tad viss notiekas . Konkrēti jau šada tipa instrumenti ir jāuzglabā kā juvelierizstrādājumi un tad ir ok .Nedrīks viņu tā lauzīt un cangas precīzi jāieleik vadīklā un jāsavelk.Jaunām vadīklā viss ok . Lietotām vadīklām vajag speciālos konusa veida kātus un tad arī viss ir ok. Saprotams masveida ikdienas produkcijai neder ,bet teiksim sporta dzinējiem ko pievilkt un palabot ligzdas ir vienkārši teicami. Ja pat Anglijā Crofts ar tādu strādā tad kur problēmas un ja tā reāli paanalizē tad no rokas instrumentiem jau nekā arī cita īstenībā nav .
Irvēl viens otrs saprotams labs instuments , bet būtība ja tas nav pamat darbs kā tikai remontēt dzinēja galvas tad ir tas kas vajadzīgs :angel: Ja liekam jaunas ligzdas un lielās tad šad tad uzgriežam pie paziņas Ogrē uz Serdi lielā stenda.
galvas_izvirposhana_ar_serdi_100.jpg
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
Pēteris
Vazists
Posts: 163
Joined: 07 Jul 2008, 17:30

Re: sporta dzinēja būvniecība

12 Feb 2011, 01:14

uzdosu arii es dazus jautaajumus lai teema tiek paplasinaata...
*kas tiks dariits ar cilindra bloka galvas bliiveejumu?
*kaadi klani?
*bet visvairaak interesee, kaadai discipliinai tiek gatavots sis motors un kas ar to brauks? :)
 
plaza
Vazists
Topic Author
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: sporta dzinēja būvniecība

12 Feb 2011, 09:18

uzdosu arii es dazus jautaajumus lai teema tiek paplasinaata...
*kas tiks dariits ar cilindra bloka galvas bliiveejumu?
*kaadi klani?
*bet visvairaak interesee, kaadai discipliinai tiek gatavots sis motors un kas ar to brauks? :)
Par blīvējumu
--- Tad kad būs galvas blīve tad arī domāsim , bet man domāt ka varētu palikt standarta ar labu Paen blīvi. Ja izmēri atbildīs tad iespējams , ka uztaisīsim uz speciālo kalibrēto stīgu ,bet tas būs atkarīgs vai to pieļaus blīve.Par blīvējumu nav uztraukumu , jo aizdedze ies no vadības bloka un droši vien no sadalītāja, tā ka saregulēsim lai ir bez detonācijas un tad jau nekad nav bijis problēmas ar blīvējumu.Ja zvana tad gan tā ir vārīgākā vieta.Nāks tālāk laika gaitā būs turpinājums par intresantākajiem nestandarta risinājumiem, bet patreiz tiek būvēts tāds budžta variants , jo kā redzat ir parastais kolektors , kas arī daudz ierobežo. Vadības bloks gan būs ar perspektīvo variantu ,ka patreiz izmantojam tikai aizdedzi , bet perspektīvā varam uzlikt droseles ar smidzinātājiem ,bet no elektronikas puses viss jau ir kārtībā-- tikai jāpievieno vadi un pāris devēji.
Klaņi
stock tikai apstrādāti , tādus jau patreiz var iegūt no Krievijas .Vēlāk ielikšu bildi.Vaz klaņi ir stipri izturīgi un ja nav šaize ar ko citu , tad strādā vienkārši teicami.

Auto brauks droši vien Rallijsprintā un iespējams nākotnē rallijā tāda tipa pasākumos iespējams jau ka arī supersprintā.To kas brauks :lol: --- viņš te apgrozās, bet ja vēlēsies pats pieteiksies
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
User avatar
semjorka
Vazists
Posts: 70
Joined: 13 Jun 2009, 11:08

Re: sporta dzinēja būvniecība

12 Feb 2011, 12:31

Ar kādu instrumentu apstrādājāt galvas kanālus, un ieplūdes kolektoru?
 
User avatar
-krievins-
Vazists
Posts: 429
Joined: 14 Feb 2010, 20:57

Re: sporta dzinēja būvniecība

12 Feb 2011, 13:11

Ar kādu instrumentu apstrādājāt galvas kanālus, un ieplūdes kolektoru?
Man tas pats! Ir, kas ņem ar frēzīti smuki ar roku un mauc, tad nelīdzenumus ar smilšpapīru, tā audzējot raksturu! Jūs te ar kādu statīvo aparātu jeb līdzīgi? :)
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: sporta dzinēja būvniecība

12 Feb 2011, 14:07

..kādā klasē auto brauks?
..un ja nav nenormāli svarīgs noslēpums un tas ir iespājams -ieliec plaza vismaz kopēju ciparu tādam sakārtotam standartam -ne jau priekš manis bet lai te daudziem ir viela pārdomām !
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: sporta dzinēja būvniecība

12 Feb 2011, 14:26

vot cenu tiešām vajadzētu,lai reiz top skaidrs kas un kā!nevajag tur uz santīmiem precīzu,bet nu plus mīnuss robežās ieliec lūdzu cik Tu ņemtu par šāda motora savešanu kārtībā,ja kāds to palūgtu no šejienes!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests