Kloķvārpstas kakliņu diametru slīpe uz minimalo pieļajamo diametru, lai būtu lielāka atstarpe?
Ar kadu metodu mainat sežas un vadiklas, un ar ko apstradajat vārstu sežas?
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Kloķenes kakliņu izmēriKloķvārpstas kakliņu diametru slīpe uz minimalo pieļajamo diametru, lai būtu lielāka atstarpe?
Ar kadu metodu mainat sežas un vadiklas, un ar ko apstradajat vārstu sežas?
Teiksim tā ar to komplektu ir jāmāk strādāt tad viss notiekas un pie tam ideāli , ja vienkārši tāpat no malas kāds paņems tad būs auzas gan. Tā ka komplekts mums jau gadus 10 tad viss notiekas . Konkrēti jau šada tipa instrumenti ir jāuzglabā kā juvelierizstrādājumi un tad ir ok .Nedrīks viņu tā lauzīt un cangas precīzi jāieleik vadīklā un jāsavelk.Jaunām vadīklā viss ok . Lietotām vadīklām vajag speciālos konusa veida kātus un tad arī viss ir ok. Saprotams masveida ikdienas produkcijai neder ,bet teiksim sporta dzinējiem ko pievilkt un palabot ligzdas ir vienkārši teicami. Ja pat Anglijā Crofts ar tādu strādā tad kur problēmas un ja tā reāli paanalizē tad no rokas instrumentiem jau nekā arī cita īstenībā nav .Apmierināti ar Neway precizitāti? Paldies, vairak jautajumus nav
Par blīvējumuuzdosu arii es dazus jautaajumus lai teema tiek paplasinaata...
*kas tiks dariits ar cilindra bloka galvas bliiveejumu?
*kaadi klani?
*bet visvairaak interesee, kaadai discipliinai tiek gatavots sis motors un kas ar to brauks?
Man tas pats! Ir, kas ņem ar frēzīti smuki ar roku un mauc, tad nelīdzenumus ar smilšpapīru, tā audzējot raksturu! Jūs te ar kādu statīvo aparātu jeb līdzīgi?Ar kādu instrumentu apstrādājāt galvas kanālus, un ieplūdes kolektoru?