uzdosu arii es dazus jautaajumus lai teema tiek paplasinaata...
*kas tiks dariits ar cilindra bloka galvas bliiveejumu?
*kaadi klani?
*bet visvairaak interesee, kaadai discipliinai tiek gatavots sis motors un kas ar to brauks?

Par blīvējumu
--- Tad kad būs galvas blīve tad arī domāsim , bet man domāt ka varētu palikt standarta ar labu Paen blīvi. Ja izmēri atbildīs tad iespējams , ka uztaisīsim uz speciālo kalibrēto stīgu ,bet tas būs atkarīgs vai to pieļaus blīve.Par blīvējumu nav uztraukumu , jo aizdedze ies no vadības bloka un droši vien no sadalītāja, tā ka saregulēsim lai ir bez detonācijas un tad jau nekad nav bijis problēmas ar blīvējumu.Ja zvana tad gan tā ir vārīgākā vieta.Nāks tālāk laika gaitā būs turpinājums par intresantākajiem nestandarta risinājumiem, bet patreiz tiek būvēts tāds budžta variants , jo kā redzat ir parastais kolektors , kas arī daudz ierobežo. Vadības bloks gan būs ar perspektīvo variantu ,ka patreiz izmantojam tikai aizdedzi , bet perspektīvā varam uzlikt droseles ar smidzinātājiem ,bet no elektronikas puses viss jau ir kārtībā-- tikai jāpievieno vadi un pāris devēji.
Klaņi
stock tikai apstrādāti , tādus jau patreiz var iegūt no Krievijas .Vēlāk ielikšu bildi.Vaz klaņi ir stipri izturīgi un ja nav šaize ar ko citu , tad strādā vienkārši teicami.
Auto brauks droši vien Rallijsprintā un iespējams nākotnē rallijā tāda tipa pasākumos iespējams jau ka arī supersprintā.To kas brauks

--- viņš te apgrozās, bet ja vēlēsies pats pieteiksies