Page 2 of 3
Re: Vaz 21213 (NIVA) sajūgs
Posted: 28 Jun 2011, 21:35
by Traktorist
Šņivas sajūga Latvijā nav un nav jo tādu auto nav šeit -- un arī spararatu Te nevarēs pie mums atrast tā ka pa fikso nekas nesanāks .
Ja to vajadzēs -- tad droši vien jau man būs jāatved tikai cipars kopā tur nebūs mazs

Ap kadiem 200ls jāreķinas. Un ja ir velme tad ļoti atri var atrast tos cilvēkus kuri var atvest nepieciešamas detaļas, netirgojot pec tam tos 1.5-2 reizes dargāk.
Re: Vaz 21213 (NIVA) sajūgs
Posted: 28 Jun 2011, 22:12
by Миша
Vai tev neliekas ka tas varētu būt viens un tas pats kantoris

Protams zinaju ka tas ir viens un tas pats...tikaj nedomaju ka sajugu vares ta uzreiz dabut

Re: Vaz 21213 (NIVA) sajūgs
Posted: 29 Jun 2011, 01:14
by TheLacis
Bum bāc cik sarežģīti tomēr

Pat iesvīdu lasot

A moška no karstuma

Izdomāju ka paņemšu Lienes ielā vēl 1 disku pa 24ls un nokurināšu viņu, un tad laikam keramika, bet pirms tam pie Plazas paņemšu bloķi vai pat abus...
Vai varbūt tomēr šņivas sajūgu... pat nezinu... draugs itkā 2 reiz vasarā brauc uz "mājām", tad atpakaļ uz LV varētu iekraut komplektiņu ceļojum somā

Re: Vaz 21213 (NIVA) sajūgs
Posted: 29 Jun 2011, 01:16
by TheLacis
Šņivas sajūga Latvijā nav un nav jo tādu auto nav šeit -- un arī spararatu Te nevarēs pie mums atrast tā ka pa fikso nekas nesanāks .
Ja to vajadzēs -- tad droši vien jau man būs jāatved tikai cipars kopā tur nebūs mazs

Ap kadiem 200ls jāreķinas. Un ja ir velme tad ļoti atri var atrast tos cilvēkus kuri var atvest nepieciešamas detaļas, netirgojot pec tam tos 1.5-2 reizes dargāk.
Nu blin... man vaig mazo kredītu

Grūti uzturēt Dodge ar 5.9L motoru un vēl hobijam atvēlēt, ņemot vērā ka esmu 24 gadus vecs un ir meitene

Arī tā tērē naudu un jau apbižojas, ka NIVA dabon vairāk

Re: Vaz 21213 (NIVA) sajūgs
Posted: 29 Jun 2011, 08:42
by rallyfan

VAZ vienmēr dabon vairāk par meitenēm

ar to viņas jau rēķinās

Re: Vaz 21213 (NIVA) sajūgs
Posted: 29 Jun 2011, 09:59
by plaza
Tātad gribu painformēt --- Lienes iela tirgo pašus lētākās detaļas( lasīt sūdīgākās) kādas vien iespējams ir dabūt, jo viss tiek gādāts vai nu no leišiem jo zinat kā ar leišu kvalitāte vai arī vēl no viena kantora Pleskavā . Ielas braukšanai jau principā der šā tā, bet priekš extrim galīgi garām . Tur ir vajadzīgas obligāti 100% orģināldetaļas ko ražo Vaz rūpnīca . Tā lūk ir problēma jo pat Krievijā ir detaļas kas ir kā orģināl ļoti grūti dabūt un viņas ir padārgas salīdzinoši ar citu ražotāju . Par sajūga kurvjiem viennozīmīgi jādabū ogģināl detaļa , jo esam mērījuši spēkus ļoti daudz sajūga groziem realitāte ka rūpnīcas orģināl detaļa ir stingri labāka nekā tā paša ražotāja detaļa ko tirgo otreizējā tirgū
Re: Vaz 21213 (NIVA) sajūgs
Posted: 29 Jun 2011, 10:25
by TheLacis
Labi ka ienācu palūrēt. Plaza, tad galu galā, ko tu iesaki??? Pēc Traktorista teiktā, keramika būs vianu on vai off rezīmi, bet Šņivas būs dārgāks un ja nepieciešams jauns, grūtāk dabonams...

Re: Vaz 21213 (NIVA) sajūgs
Posted: 29 Jun 2011, 14:22
by plaza
Nu ko varu teikt . Ir daudz versiju . Es pats piemēram šajā versijā ņemtu standarta spararatu un uzliktu uz viņa šņivas sajūga kurvi orģinālo ar labu orģinālo šņivas sajūga disku, bet tas ir es savā skatījumā jo esmu krievijā ļoti bieži un visu vartu sadabūt ko vajag. Ko Tev varu ieteikt nezinu cik daudz Tev nepieciešams slidināt sajūgu , bet vesija varētu būt ka uzliek 200 mm sporta kurvi ar labu orģinālo 200 mm sajūga disku un tad redzēs , ja disks neturēs tad atliek tikai keramika , bet nedrīkst nosvilināt spēcīgo sporta kurvi , jo tas maksā ne mazas naudas . Domāju ka Tev problēma sajūga kurvī jo vēlreiz saku ka to ko tirgo pie mums tas ir pilnīgs sūds , ja baigi interē varu uzlikt intreses pēc to veco kurvi uz stenda . Ir bijuši gadījumi ka 300 kg nemaz nav , tā ka realitāte un tad ja neko arī nevar gribēt.
Par traktorista izteikumiem , lai jau reiz pabrauc ar keramikas sajūgu un tad murmulē kā keramiskais sajūgs strādā

lielākais vairums kladzinātāju tikai kladzina to ko dzird pa ausu galam
Re: Vaz 21213 (NIVA) sajūgs
Posted: 30 Jun 2011, 20:42
by kronalds
ko domājat par šito.. bišku nav par tēmu bet nu....
AndrisV » 20 Marts 2010, 17:00
Nav tik traki, mums joprojām turēja 2112 kurvis (~170zs), to tak uz klasikas dabūt virsū nav īpaši daudz problēmu. Tagad parādījās tie stingrie kurvji, neesmu pārliecināts, ka vispār pat skatīšos uz sporta groza pusi, tb., sporta 3daļīgais kurvis stāv plauktā un joprojām virsū netiek likts (nav vajadzības).
Re: Vaz 21213 (NIVA) sajūgs
Posted: 30 Jun 2011, 21:08
by Traktorist