Uzmaucu to gredzentiņu uz vārsta kāta un liekas ka noslēdz labi.
Pašam īpašu pārliecību tas brīnums nevieš, bet gribu dzirdēt citu viedokli.

Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Vispar nav tik vienkarši. Vajadzes sekojošas instrumentus lai kvalitatīvi padarīt darbu: dinamometrisko atslēgu, indikatoru ar speciālo turetāju lai noregulēt vārstus, vārstu blīvslegu noņemšanas palīgierici un palīgierici priekš uzstadišanas, ierīci lai noņemt vārstu atsperes. Kā arī vajadzes resno virvi, lai vārsts neatduras pret virzuli ( iestumj virvi iekšā cilindrā un ar virzuli piespied vārstus. Arī jāpievers uzmanību rokeriem, ja virsma kura kontaktē ar sadales vārpstu ir padilusi tad arī jānomaina tos. Sadales vārpstas korpusu es skruveju klat cilindru galvai ar noņemtiem rokeriem lai parbaudīt cik viegli griežas pēc pievilkšanas.Varstu vaku nost,sagries matkas,sadaleni nost atlaizot spriegotaju,sadales zobratu nost, maini 1un4 cilindram,pec tam klokeni par 180gradiem un 2,3 .tad atkal 180 gradi liec virsu sadaleni,metkas ,saregule varstus,izgriez ar roku motoru parbaudi metkas kedes spriegojumu vai sadalitajs ir uz pareizo stobru nu un skil dziesma! Lai veicas!
Vienam motoram uzliku tadas, pagaidam iet. Priekš sevis nopirktu standarta blīvslegus.Cik lasīju, tad ftoroplasts esot ļoti izturīgs dažādās agresīvās vidēs - vienīgi ne pret sintētisko eļļu.
Uzmaucu to gredzentiņu uz vārsta kāta un liekas ka noslēdz labi.
Pašam īpašu pārliecību tas brīnums nevieš, bet gribu dzirdēt citu viedokli.
Domāju, ka varētu uzlikt šim motoram ftoroplastu un patestēt. Otram motoram nopirkšu "pārbaudītās vērtības".Vispar nav tik vienkarši. Vajadzes sekojošas instrumentus lai kvalitatīvi padarīt darbu: dinamometrisko atslēgu, indikatoru ar speciālo turetāju lai noregulēt vārstus, vārstu blīvslegu noņemšanas palīgierici un palīgierici priekš uzstadišanas, ierīci lai noņemt vārstu atsperes. Kā arī vajadzes resno virvi, lai vārsts neatduras pret virzuli ( iestumj virvi iekšā cilindrā un ar virzuli piespied vārstus. Arī jāpievers uzmanību rokeriem, ja virsma kura kontaktē ar sadales vārpstu ir padilusi tad arī jānomaina tos. Sadales vārpstas korpusu es skruveju klat cilindru galvai ar noņemtiem rokeriem lai parbaudīt cik viegli griežas pēc pievilkšanas.Varstu vaku nost,sagries matkas,sadaleni nost atlaizot spriegotaju,sadales zobratu nost, maini 1un4 cilindram,pec tam klokeni par 180gradiem un 2,3 .tad atkal 180 gradi liec virsu sadaleni,metkas ,saregule varstus,izgriez ar roku motoru parbaudi metkas kedes spriegojumu vai sadalitajs ir uz pareizo stobru nu un skil dziesma! Lai veicas!
Vienam motoram uzliku tadas, pagaidam iet. Priekš sevis nopirktu standarta blīvslegus.Cik lasīju, tad ftoroplasts esot ļoti izturīgs dažādās agresīvās vidēs - vienīgi ne pret sintētisko eļļu.
Uzmaucu to gredzentiņu uz vārsta kāta un liekas ka noslēdz labi.
Pašam īpašu pārliecību tas brīnums nevieš, bet gribu dzirdēt citu viedokli.
Teksts vietāRedzes kas notiks pec 10k vai 100k km