Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
Ziich
Vazists
Topic Author
Posts: 160
Joined: 21 Jul 2009, 13:11
Location: Rīga

Re: Vārstu gumiju maiņa

28 Aug 2011, 10:32

Cik lasīju, tad ftoroplasts esot ļoti izturīgs dažādās agresīvās vidēs - vienīgi ne pret sintētisko eļļu.

Uzmaucu to gredzentiņu uz vārsta kāta un liekas ka noslēdz labi.

Pašam īpašu pārliecību tas brīnums nevieš, bet gribu dzirdēt citu viedokli. :)
Retired from duty.
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Vārstu gumiju maiņa

28 Aug 2011, 20:53

Varstu vaku nost,sagries matkas,sadaleni nost atlaizot spriegotaju,sadales zobratu nost, maini 1un4 cilindram,pec tam klokeni par 180gradiem un 2,3 .tad atkal 180 gradi liec virsu sadaleni,metkas ,saregule varstus,izgriez ar roku motoru parbaudi metkas kedes spriegojumu vai sadalitajs ir uz pareizo stobru nu un skil dziesma! Lai veicas! :brauc:
Vispar nav tik vienkarši. Vajadzes sekojošas instrumentus lai kvalitatīvi padarīt darbu: dinamometrisko atslēgu, indikatoru ar speciālo turetāju lai noregulēt vārstus, vārstu blīvslegu noņemšanas palīgierici un palīgierici priekš uzstadišanas, ierīci lai noņemt vārstu atsperes. Kā arī vajadzes resno virvi, lai vārsts neatduras pret virzuli ( iestumj virvi iekšā cilindrā un ar virzuli piespied vārstus. Arī jāpievers uzmanību rokeriem, ja virsma kura kontaktē ar sadales vārpstu ir padilusi tad arī jānomaina tos. Sadales vārpstas korpusu es skruveju klat cilindru galvai ar noņemtiem rokeriem lai parbaudīt cik viegli griežas pēc pievilkšanas.
Cik lasīju, tad ftoroplasts esot ļoti izturīgs dažādās agresīvās vidēs - vienīgi ne pret sintētisko eļļu.

Uzmaucu to gredzentiņu uz vārsta kāta un liekas ka noslēdz labi.

Pašam īpašu pārliecību tas brīnums nevieš, bet gribu dzirdēt citu viedokli. :)
Vienam motoram uzliku tadas, pagaidam iet. Priekš sevis nopirktu standarta blīvslegus.
 
User avatar
Ziich
Vazists
Topic Author
Posts: 160
Joined: 21 Jul 2009, 13:11
Location: Rīga

Re: Vārstu gumiju maiņa

28 Aug 2011, 21:55

Varstu vaku nost,sagries matkas,sadaleni nost atlaizot spriegotaju,sadales zobratu nost, maini 1un4 cilindram,pec tam klokeni par 180gradiem un 2,3 .tad atkal 180 gradi liec virsu sadaleni,metkas ,saregule varstus,izgriez ar roku motoru parbaudi metkas kedes spriegojumu vai sadalitajs ir uz pareizo stobru nu un skil dziesma! Lai veicas! :brauc:
Vispar nav tik vienkarši. Vajadzes sekojošas instrumentus lai kvalitatīvi padarīt darbu: dinamometrisko atslēgu, indikatoru ar speciālo turetāju lai noregulēt vārstus, vārstu blīvslegu noņemšanas palīgierici un palīgierici priekš uzstadišanas, ierīci lai noņemt vārstu atsperes. Kā arī vajadzes resno virvi, lai vārsts neatduras pret virzuli ( iestumj virvi iekšā cilindrā un ar virzuli piespied vārstus. Arī jāpievers uzmanību rokeriem, ja virsma kura kontaktē ar sadales vārpstu ir padilusi tad arī jānomaina tos. Sadales vārpstas korpusu es skruveju klat cilindru galvai ar noņemtiem rokeriem lai parbaudīt cik viegli griežas pēc pievilkšanas.
Cik lasīju, tad ftoroplasts esot ļoti izturīgs dažādās agresīvās vidēs - vienīgi ne pret sintētisko eļļu.

Uzmaucu to gredzentiņu uz vārsta kāta un liekas ka noslēdz labi.

Pašam īpašu pārliecību tas brīnums nevieš, bet gribu dzirdēt citu viedokli. :)
Vienam motoram uzliku tadas, pagaidam iet. Priekš sevis nopirktu standarta blīvslegus.
Domāju, ka varētu uzlikt šim motoram ftoroplastu un patestēt. Otram motoram nopirkšu "pārbaudītās vērtības". :)

Instrumenti un process nav problēma - šodien pat uzmeistaroju instrumentu atsperu nospiešanai un "suhariku" izņemšanai.
Blīvslēgu noņemšanai uztaisīju arī stangas - savu uzdevumu veic un neko "nečakarē".
Atstarpju regulēšanai man indikators ir un vārstu atspiestu kaut vai ar skrūvjgriezni [ lai nekrīt cilindrā] - nekas traks tam sveces caurumam nenotiks.
Dinamo atslēga arī ir, tā ka viss ir čikiniekā.

Darīšanas un laika jautājums. :ugeek:

Kādi blīvslēdziņi ir pieejami Lienes ielā? Un Traktorist kādu firmu Tu iesaki?
Retired from duty.
 
User avatar
Ziich
Vazists
Topic Author
Posts: 160
Joined: 21 Jul 2009, 13:11
Location: Rīga

Re: Vārstu gumiju maiņa

02 Sep 2011, 16:37

Lienes ielā bijuši pieejami pa 25 sant, kas izskatījušies nekā un Corteco pa 40 sant gabalā...
Kāds ir licis tos Corteco - kāda kvalitāte?
Retired from duty.
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: Vārstu gumiju maiņa

02 Sep 2011, 17:05

nem dargakos,kas ir,lai nav pec nedelas vai menesa tas viss jaatkarto!
 
User avatar
Ziich
Vazists
Topic Author
Posts: 160
Joined: 21 Jul 2009, 13:11
Location: Rīga

Re: Vārstu gumiju maiņa

30 Oct 2011, 20:14

Uzliku ftoroplasta komplektiņu - rezultāts pārspēja gaidīto. :thumbup:

Bet pārbaudītas vērtības paliek pārbaudītas vērtības. ;)
Retired from duty.
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1413
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: Vārstu gumiju maiņa

30 Oct 2011, 21:43

;) Redzes kas notiks pec 10k vai 100k km :D
Power is nothing without quattro
 
User avatar
Ziich
Vazists
Topic Author
Posts: 160
Joined: 21 Jul 2009, 13:11
Location: Rīga

Re: Vārstu gumiju maiņa

30 Oct 2011, 23:07

;) Redzes kas notiks pec 10k vai 100k km :D
Teksts vietā :D , bet neesmu ieplānojis "kruīzēt" tik lielus gabalus. :D
Retired from duty.
 
User avatar
bruweris
Vazists
Posts: 64
Joined: 22 Apr 2008, 21:58
Location: Liepājas raj.

Re: Vārstu gumiju maiņa

17 Mar 2012, 22:39

 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Vārstu gumiju maiņa

17 Mar 2012, 23:02

Un kā ar tādu verķi to izdarīt šādai galvai??? :D
Image

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest