Page 2 of 3

Re: Karburatora regulēšana

Posted: 29 Sep 2011, 21:22
by B56
arī tā bija,regulēšana nelīdzeja,labu meistaru grūti atrast,kapsētā pa 9ls nopirku tādu pašu nonemtu no ejoša žiguļa un iet normāli.Der iesmidzinat visos caurumos karburatoru attiritaju.
Labs variants lai nebūtu jāč***rē galvu sev un citiem. turklāt var iznākt lētāk kā n-reizes regulēt.

Re: Karburatora regulēšana

Posted: 17 Oct 2011, 22:33
by Bezmiegs
arī tā bija,regulēšana nelīdzeja,labu meistaru grūti atrast,kapsētā pa 9ls nopirku tādu pašu nonemtu no ejoša žiguļa un iet normāli.Der iesmidzinat visos caurumos karburatoru attiritaju.
Labs variants lai nebūtu jāč***rē galvu sev un citiem. turklāt var iznākt lētāk kā n-reizes regulēt.
Jā, tas būtu vienkāršākais un varbūt arī labākais variants, bet tā īsti negribas darīt. Galvenokārt, jo tas (cik sapratu) ir pirmā žiguļa wēbers.
Itkā sadabūju divus citus karbuļus. Viens ir līdzīgs manam vecajam karburatoram, tikai tam ir elektriskais apgriezienu regulators, un otrs ir kkāds ar mazākām lūkām, bet tam vismaz ir regulēšanas skrūves.
Ar to pirmo karburatoru bija tā pati problēma, kas ar veco, tb bez čoka neiet, bet ar otro jūt, ka ir mazāka jauda, nekā ar to žiguļa weberi (kaut gan centos viņu saregulēt).

Re: Karburatora regulēšana

Posted: 17 Oct 2011, 22:38
by rallyfan
Man liekas vecīt,ka Tev tur aizdedze galīgi šķērsām ir,nevar tā nu būt,ka 3 karbuļi pilnīgi vienādi tūtē būtu!

Re: Karburatora regulēšana

Posted: 18 Oct 2011, 00:16
by Bezmiegs
Tu nedaudz pārprati. Ar to otro karburātoru (kuram bija mazākas lūkas un bija regulēšanas skrūves) nebija tās problēmas ar čoku, bet varēja just, ka jauda ir mazāka, nekā ar to žiguļa weberi.
Bāc, baigi sarežģīti sanāca paskaidrot, pats gandrīz apjuku :D

Un tas žiguļa webers ir bijis uz diviem dažādiem motoriem virsū, bet problēma ir viena un tā pati.

Re: Karburatora regulēšana

Posted: 20 Oct 2011, 13:20
by Rafalskis
Teiksim taa,
tas karburators[~35gadi :D] vecaks par tevim, vinjam ir tads nodilums visas iespeejamajas vietas ka reali bez atrestaureshanas tev tas karbulis normali nejies, :)
panjem kkadu daaz karbinju ieliec zhirnaakus ziklerus [neparspilejot :D] vari dabut eko un jaudu vienlaikus.

Re: Karburatora regulēšana

Posted: 20 Oct 2011, 23:16
by Bezmiegs
Teiksim taa,
tas karburators[~35gadi :D] vecaks par tevim, vinjam ir tads nodilums visas iespeejamajas vietas ka reali bez atrestaureshanas tev tas karbulis normali nejies, :)
panjem kkadu daaz karbinju ieliec zhirnaakus ziklerus [neparspilejot :D] vari dabut eko un jaudu vienlaikus.
Karburatoram ir 39 gadi (no 72. gada ražojuma žika) :D
Bet nodilis šaubos vai varētu būt, jo tas žiks tika maz braukts, tikai viena īpašniece pirms tam un pulkstenī tikai 22 000 km.
Kā jau teicu, gribu labāk šo pašu, bija salīdzinoši ekonomisks (pat ar čoku ciet) un gāja labi.
Bet vispār, doma tāda. Ja iet tikai ar čoku ciet, tātad gaiss par daudz. Varbūt pamēģināt uzlikt mazākas gaisa dīzes? Patlaban tur ir 190 un 170 dīzes gaisam. Par degvielas dīzēm neatceros.
Kas vēl tur varētu būt pie vainas?

Re: Karburatora regulēšana

Posted: 20 Oct 2011, 23:23
by homers
Ja būtu tikai 22 000km, tad jau vispār karburatora nevajadzētu līst.

Re: Karburatora regulēšana

Posted: 20 Oct 2011, 23:32
by Bezmiegs
Bet redz, vajag gan. Viss kas no stāvēšanas notiek.
Un 22 000 km ir īstais nobraukums, jo žigulis tik tiešām nebija braukts un motors bija gandrīz kā jauns. Un pēdējos 10 gadus žiks nostāvēja šķūnītī.

Re: Karburatora regulēšana

Posted: 22 Oct 2011, 15:30
by Rafalskis
maybe, tev tik tiešām nav vaina karbiņā! :)

Re: Karburatora regulēšana

Posted: 22 Oct 2011, 22:38
by Bezmiegs
maybe, tev tik tiešām nav vaina karbiņā! :)
Šaubos, vai tas var būt, ka diviem motoriem, kuriem vienīgā kopīgā lieta ir karburators, var būt viena un tā pati problēma.