Page 2 of 3

Re: OPEL CALIBRA 2.0 DOCH

Posted: 04 Feb 2012, 16:18
by toms325
man jau ir omegas kārbas klāt. biki nācas gridu pagraizit. bet tas sikums man vajag tikai kronšteinus motoram uztaisit pāreijais man jau vis ir galigi salikts

Re: OPEL CALIBRA 2.0 DOCH

Posted: 04 Feb 2012, 16:30
by Миша
:Nezinu: Kur problema? uzmetini! ;)

Re: OPEL CALIBRA 2.0 DOCH

Posted: 04 Feb 2012, 17:05
by toms325
es jau ar vienu sarunaju. bet labs meistars labs dzerajs. vel nau uztaisijis

Re: OPEL CALIBRA 2.0 DOCH

Posted: 04 Feb 2012, 20:59
by aivis

Re: OPEL CALIBRA 2.0 DOCH

Posted: 05 Feb 2012, 13:01
by janccc
http://dra.lv/gGgyBD
2.0i bet 8vaarstiigais! no opel omegas! tie motori kas staav shkjeersām ir tādi pashi, jo ja nemaldos kārbas arī derēja no klasikas!

Re: OPEL CALIBRA 2.0 DOCH

Posted: 05 Feb 2012, 21:26
by VFTS
vēlu veiksmi tavā projektā,ja tas tiks relizēts,esmu licis tādu motoru (2.0 16v.c20xe) vecajā askonā RWD,un saskāros ar veselu lērumu problēmām,bet vazam tas varētu būt vēl sarežģitāk,kautvai eļļas karteris,vazam tas ir pirms balkas,opelim aiz balkas,kārba der no omegas 1:1 tikai izpiedēja gūtnis nedaudz jāpārtaisa,ja Tu to motoru tomēr dabūsi iekšā tad orģinālais vaza tilts ,kardāns neturēs to slodzi,lai cik tas bēdīgi neiklausītos itkā tikai motora maiņa biegsies ar visa auto pārbūvi.

Re: OPEL CALIBRA 2.0 DOCH

Posted: 06 Feb 2012, 09:10
by Ruu@uto
ja Tu to motoru tomēr dabūsi iekšā tad orģinālais vaza tilts ,kardāns neturēs to slodzi,
lai cik tas bēdīgi neiklausītos itkā tikai motora maiņa biegsies ar visa auto pārbūvi.
--------------------------------------------
HVZ, kāpēc gan lai neturētu - sporta VAZiem, teiksim 1600 klasē (A-2, A-2/1) 150 ZS un
krietns griezes moments nebija nekāds retums. Kardānu un pakaļtiltu defekti bija ļoti
reti. Var jau , protams, piebūvēt citu kardānu un tiltu, tā kā Moskvičiem mēdz likt
aizmugurē tiltu no Volvo 140/240, bet nu jāpastrādā būs :)

Re: OPEL CALIBRA 2.0 DOCH

Posted: 06 Feb 2012, 16:56
by VFTS
jauns tilts un kardāns varbūt slodzi turētu kādu laiku,bet nejau 30 - 40 vecs,un rallijā cik es saprotu tos tiltus mainija pirms viņi vēl bija beigti.

Re: OPEL CALIBRA 2.0 DOCH

Posted: 06 Feb 2012, 20:06
by Ruu@uto
VFTS
jauns tilts un kardāns varbūt slodzi turētu kādu laiku,bet nejau 30 - 40 vecs,
un rallijā cik es saprotu tos tiltus mainija pirms viņi vēl bija beigti.
--------------------------------
:D Kāda starpība, cik tas tilts vai viņa sastāvdaļas ir veci, galvenais, kādā
stāvoklī tas viss ir. Tilta "balku", dabiski mainīja tad, ja to izdevās salocīt,
ne velti tās tika pastiprinātas. Pusasis lielākoties nācās mainīt vismaz reizi
sezonā, lielākoties sprāgušu gultņu dēļ, pat ātrākie braucēji stipri reti pamanījās
tās saliekt. Reduktori / bloķi ar labu eļu, kura tolaik bija deficīts, protams,
arī mierīgi kalpoja sezonu, tas bija apmēram 1500 km sacīkšu režīmā "dopos".
Aina gan mainījās, kad sākām izmantot , piemēram, rīciņeļļu priekšējo riteņu
un pusasu gultņos, kā arī ATF ātrumkārbā un tilta reduktorā / bloķī. Tad gan
vajadzēja uz katru sacīksti pārkontrolēt, pajaukt un par jaunu saeļļot. Bet
komplektā ar "vieglo" virsbūvi efekts bija labs. Reduktorā pāris kā likums gāja
2 sacīkstes ar ATF, kārbai nebija ne vainas. Tā ka visu jāpārbauda, ko jādara,
jāizdara un ... jāaizmirst :-) Ar kardāniem mums nekad nebija nekādu problēmu,
tie kalpoja vairākas sezonas, ar visu griezes ierobežotāju uz gumijas 'Hardy"
muftas.

Re: OPEL CALIBRA 2.0 DOCH

Posted: 12 Feb 2012, 16:55
by toms325
mans zigulis ir gatavs nakam nedeļ ielikšu bildes