Page 2 of 2

Re: Pilnā iešprice

Posted: 13 Feb 2012, 16:59
by girts.bricis
Toreiz viņupirku tikai dēļ uieplūdes kolektora, bet kad biju jau pusceļā pie pārdevēja viņš atzvanīja un paziņoja, ka kolektors nesot, tā kā biju ceļā tad arī aizbraucu un savācu.
Reāli man no tā visa vajadzēja tikai kloķenes devēja zobratu, izdevīgāk bija pārdot un iepikt vajadzīgās daļas jaunas! Drosele tāpat viņam maziņa!
Labākais variants ir nopirkt megasquirt un pārējo var pielasīt no citiem auto! vai paņemt visu iešprices sistēmu no kādas hondas ar tādu pašu tilpumu, būs daudz labāk kā pirkt to ņivas motoru par kosmosu :lol:
Katrā ziņā vēlu tev ļoti lielu veiksmi ja gribi orģinālo žika iešprici! tev ir arī konkurence jo ieplūdnieku, vismaz daļu pie galvas arī es labprāt iepirktu!
nu ok, toreiz nožāvēju jo jau no cita kadra biju dabūjis monošprici, no kuras bija vajadzīgs tik kloķenes zobrats un devejs lai varētu palaist savu regulejamo aizdedzes kompi, kas starp citu drīz būs gatavs.

principā, dabūt iešprici no hondas d16z5 nav problema dabūt, kloķenes lasītājs un zobrats arī ir, bet tik problēma ar ieplūdes kolektoru sanāk.

ja nesanaks šis variants, tad spraudīšu 4 močiniekus :D

Re: Pilnā iešprice

Posted: 13 Feb 2012, 17:58
by Micuks
Pilnajai špricei 60-2 zobrats kur 24Ls maksāja, kloķenes devējs 6Ls....... ieplūdes kolektors, abas daļas, 100Ls manuprāt pārāk dārgi!
Plānoju sprauslas ieurbt orģinājlajā karbiķa kolektorā, lai pārbaudītu kā tas viss darbojas, bet varbūt pacietīšos un sagatavošu visu normāla kolektora būvēšanai, doma nozāģēt no parastā kolektora plančus, iepirkt alumīnīja trubiņas un resīveri no japāna paņemt un vienkārši sametināt. problēmas varētu būt ar dzesēšanas izveidi, bet nekas neatrisināms, katrā ziņā idejas ir un var no dzelzs arī taisīt, tas būtu lētāk. Vai nu nopirkt to daļu kas nāk pie galvas ~50Ls un uztaisīt resīveri, tas būtu vienkāršak un ātrāk.