Page 2 of 2

Re: par dzinējiem..

Posted: 21 Mar 2012, 11:10
by elf
Kādreiz 80 gados uz darbu braukāju ar vaz.Februāra mēnesis,temperatūra ap -20,uz darbu 2km, atpakaļ 2km. Citur nekur netika braukts.Ar bāku pietika precīzi menesim....tātad patēriņš 40litri uz simta.

Re: par dzinējiem..

Posted: 21 Mar 2012, 19:58
by ttd
Kādreiz 80 gados uz darbu braukāju ar vaz.Februāra mēnesis,temperatūra ap -20,uz darbu 2km, atpakaļ 2km. Citur nekur netika braukts.Ar bāku pietika precīzi menesim....tātad patēriņš 40litri uz simta.
Jāņem vērā, ka brauci ar vasaras riepām(kā visi tajos laikos) un ka tik ne ar 76 benzīnu. Bet ir jau vēl dafiga aspektu - iesauluši rucīši, ķīlejošas bremzes, sūdīgi gultņi, karbiņš greizi saregulēts utt.

Re: par dzinējiem..

Posted: 21 Mar 2012, 22:16
by RBMoto
A Jūs ticēsiet, ja es teikšu, ka žiģim vidējo patēriņu var dabūt arī 5-7 uz 100km? :) Tiesa gan ar 1.2 dzinēju.
Protams,ka dabūt var,bet tur no braukšanas prieka loti maz kas paliek!
Es arī ar iepriekšējie 1.3 braukāju daudz un tad ar lērums nosacījumiem,ka no katra kalna izņem no roba,lai pats ripo,nebraukt ātrāk par 80,jo tas vazam ir pats ekonomiskākais ātrums!ātrums jāuzņēm loti līgani,tāpat klilometru pirms apdzīvotas zīmes jāņem ārā no roba,jāsaregulē karbiņs,tā lai ēd cik nu maz vien var un tad jā varēja ierakstīties uz 6 litriem!
bet nu tā nav braukšana......
Starpcitu kaut kādā zarulom žurnālā agrāk šķirstot bija tāds pasākums kā eko rallijs,kur uzvarēja tas,kas nobrauca ar vismazāk degvielas tur tos noteiktos km pa noteikto maršrutu,ja atmiņa nevil,tad Andris Dambis arī tur piedalījās ar 2101 un sasniedz 3.39litrus
bet ar 2108 vazu uzvareja un sasniedza patēriņu 3,08 litri.
Viss ir iespējams ;)
Nu nezinu gan, vai tik drastiska braukšanas ir vajadzīga, drīzāk jēdzīgi saregulēts un sakopts auto.

Kapēc tā saku, pašam ir 21013 žiks ar diezgan nīkulīgu dzinēju, 1.2, bet ar visu to tas auto standarta izpildījumā saskrienas līdz pat 160-170, un pie normālas braukšanas vidējais patēriņš ir 6, nu varbūt 7 litri uz 100.

Ja netici, droši tiekamies vasarā, kad auto pēc ziemas guļas atkal būs ielas :)

Viss ir atkarīgs, kā un ar ko to auto saregulē, kādi ir ratu gultņi, riepas, diski, bremzes un, protams, blīve starp stūri un sēdekli.

Re: par dzinējiem..

Posted: 21 Mar 2012, 22:33
by rallyfan
Es jau nestrīdos,es tikai info noliku tautai ko palasīt!
Arī mans iekļaujas 7 litros saudzīgi braucot ;) bet es tā vairs negribu braukt,jo gribas braukt un baudīt braukšanu ar vazu!

Re: par dzinējiem..

Posted: 21 Mar 2012, 22:37
by Dzhipo
A Jūs ticēsiet, ja es teikšu, ka žiģim vidējo patēriņu var dabūt arī 5-7 uz 100km? :) Tiesa gan ar 1.2 dzinēju.
Protams,ka dabūt var,bet tur no braukšanas prieka loti maz kas paliek!
Es arī ar iepriekšējie 1.3 braukāju daudz un tad ar lērums nosacījumiem,ka no katra kalna izņem no roba,lai pats ripo,nebraukt ātrāk par 80,jo tas vazam ir pats ekonomiskākais ātrums!ātrums jāuzņēm loti līgani,tāpat klilometru pirms apdzīvotas zīmes jāņem ārā no roba,jāsaregulē karbiņs,tā lai ēd cik nu maz vien var un tad jā varēja ierakstīties uz 6 litriem!
bet nu tā nav braukšana......
Starpcitu kaut kādā zarulom žurnālā agrāk šķirstot bija tāds pasākums kā eko rallijs,kur uzvarēja tas,kas nobrauca ar vismazāk degvielas tur tos noteiktos km pa noteikto maršrutu,ja atmiņa nevil,tad Andris Dambis arī tur piedalījās ar 2101 un sasniedz 3.39litrus
bet ar 2108 vazu uzvareja un sasniedza patēriņu 3,08 litri.
Viss ir iespējams ;)
Nu nezinu gan, vai tik drastiska braukšanas ir vajadzīga, drīzāk jēdzīgi saregulēts un sakopts auto.

Kapēc tā saku, pašam ir 21013 žiks ar diezgan nīkulīgu dzinēju, 1.2, bet ar visu to tas auto standarta izpildījumā saskrienas līdz pat 160-170, un pie normālas braukšanas vidējais patēriņš ir 6, nu varbūt 7 litri uz 100.

Ja netici, droši tiekamies vasarā, kad auto pēc ziemas guļas atkal būs ielas :)

Viss ir atkarīgs, kā un ar ko to auto saregulē, kādi ir ratu gultņi, riepas, diski, bremzes un, protams, blīve starp stūri un sēdekli.
figņa tas viss! man S-Max ar 2,0 turbo dīzeli un 140 lopiem pa trasi tērē 4,6L/100km, cēliens pamatīgs, skrien labi, nav salīdzināms ar žiku :D

Re: par dzinējiem..

Posted: 21 Mar 2012, 22:40
by rallyfan
Tik nesāc :D labi :D
šito dīzeļlaimi te stāstīt :D un to cik izmaksā serviss un daļas šiem brīnumiem,pa to naudu varētu žiguli vispār nenoslāpēt pa nakti :D

Re: par dzinējiem..

Posted: 21 Mar 2012, 23:12
by ttd
figņa tas viss! man S-Max ar 2,0 turbo dīzeli un 140 lopiem pa trasi tērē 4,6L/100km, cēliens pamatīgs, skrien labi, nav salīdzināms ar žiku :D
Un dīzeli ar benzīnu salīdzināt reāli nemaz nav korekti. Dīzelim ir pavisam cita degviela, degvielas sistēma, spiedieni, kompresijas pakāpes utt un pats galvenais - pavisam cits lietderības koeficients.

Un tavi 4,6 pa trasi galīgi nav nekas ārprātīgi zems, 5l/100km pa štrāsi var ierakstīties ar principā jebkuru tiešās iesmidzināšanas turbo dīzeli, kurš pat būtu krietni jaudīgāks.

Pēc žika jau noteikti, ka liksies, ka pamatīgs cēliens. :mrgreen:

Un, kā jau Rallyfan minēja, tev kaut mazāko nieku mainot tam traktoram, tāme jau būs žika vērtībā, gandrīz ^^

Re: par dzinējiem..

Posted: 23 Mar 2012, 10:51
by elf
Kādreiz 80 gados uz darbu braukāju ar vaz.Februāra mēnesis,temperatūra ap -20,uz darbu 2km, atpakaļ 2km. Citur nekur netika braukts.Ar bāku pietika precīzi menesim....tātad patēriņš 40litri uz simta.
Jāņem vērā, ka brauci ar vasaras riepām(kā visi tajos laikos) un ka tik ne ar 76 benzīnu. Bet ir jau vēl dafiga aspektu - iesauluši rucīši, ķīlejošas bremzes, sūdīgi gultņi, karbiņš greizi saregulēts utt.
76 benzīns gan bij,jo to pa draugam pa velti varēja dabūt.Ķīlēt nekas neķīlēja un saregulēts viss bij kā nākas.
Viss jau tanī ,ka nobraukts tika tikai 2km tad viss atkal sastingst un atkal 2km.....un tā visu mēnesi.