Page 2 of 8

Re: valdiņa 2105

Posted: 22 May 2012, 19:59
by ttd
visa opera bus tada pati ka vecajam turbo audim kur ir mehaniska sprice, nekadi kompji, un turbo. lai samazinatu detonacijas iespeju doma palaist uz etanolu. uz audi tas viss darbojas, tad jaiet ari uz vaz. bet tad redzes, sliktakaja gadijuma bus tikai ar sprici un bez turbo
Sliktākajā gadījumā tikai šprici? Sāc varbūt ar tās piečinīšanu pie VAZ motora. Ja tas būtu tik kvienkārši, tad visi te jau brauktu ar VAZ K-jetiem.

Pietam, kā jau Miša minēja, tad no K-jeta lielumlielais jaudas pieaugums nebūs, patēriņš arī nesamazināsies, jo tur viss ir slikti. Sākot ar veciem dozatoriem, visiem devējiem utt... Labākais variants, ko likt uz VAZ motora, lai panāktu arī kādu rezultātu, ir LE-jetronics(motronicam krietni par daudz vadu un saprašanas vajag).

Turbo audim, arī, kā jau Miša teica, ir daudz vairāk, kā tev liekas. Visi tie devēji, un tā sistēma ir ļoti jūtīga, jo viss principā, regulējas tikai no devējiem un to pretestības(pārsvarā) un sprauslas tīri no degvielas spiediena, kas nozīmē, ka čurājošas sprauslas būs ļoti liela problēma un ar to viss tikai sākas. Bez oscilogrāja un visas pārējās aparatūras tur neko nenoregulēsi. Pietam, turbo spiediens nepieaug vienmērīgi. Eh, vienkārši ļoti daudz aspektu, kurus, izskatās, ka tu nemaz nedomā ņemt vērā.

Gan jau piedarbināt sanāks - nav jau māka vienkārši pielikt turbīnu. Bet izveidot to visu tā, lai tas arī strādā ilgtermiņā un normāli - tā jau ir pavisam cita lieta.

Re: valdiņa 2105

Posted: 22 May 2012, 21:11
by wien200tniek
krāmējat tik kopā :brauc: metinat, urbjat, lodējat,skrūvējat utt.tur viss ies....galvenais bildes studijā un video ar pirmajiem testa braucieniem ;)

Re: valdiņa 2105

Posted: 23 May 2012, 10:04
by valdiņš
spriezot pec komentariem, labak nedarit neko bet komentet citus par to ka nekas nesanaks utt. ta jau ir tas ka jau 12 gadu ar masinam kramejos neko nenozime un ari tas ka bijusi vairaki veiksmigi tada veida eksperimenti kuri brauka vel sodien ari ir pie kajas. paldies par atbalstu, nah..j visus uzlabojumus, brauksu ar standarta vazu :brauc:

Re: valdiņa 2105

Posted: 23 May 2012, 10:26
by Ruu@uto
Nja, es no savas puses varu vien ieteikt mēģināt saistīties ar brāļiem Traubergiem -
viņi savulaik visām iespējamajām iešpricēm izgāja cauri uz VAZ dzinējiem, ieskaitot
tīri mehānisko KUGELFISCHER ... Pamēģini, pa galvu jau nesitīs :D Gāja viņiem tie
dzelži lopiski, īpaši TAURIJA ar VAZmotoru :D

Re: valdiņa 2105

Posted: 24 May 2012, 08:36
by valdiņš
mana puse ari ir paris veci kuri ar tadam lietam nemas un sadi tadi ieteikumi ir, bet nav vismaz ka te lielaka dala saka ka viss ir dirsa un nekas neies. negribas pat neko vairs rakstit. kad bus gatavs tad tik atzimesos par paveikto

Re: valdiņa 2105

Posted: 24 May 2012, 08:54
by valdiņš
paris bildes ar jaunajiem diskiem http://foto.inbox.lv/quattro68/24-05-2012

Re: valdiņa 2105

Posted: 24 May 2012, 11:00
by Миша
:mrgreen: Centos iedot kadu padome,bet vel par dirseju nosauca...

Ok,skruvejies ja kadi jautajumi par audi špricem prasi :)

P.S. tu tač zini ka K Jet špricej jabut vismaz 7 bar spiedien(JAUNS suknis dod 12) un ar parastam gumijas šļauciņam nebus lidzets Image

Re: valdiņa 2105

Posted: 24 May 2012, 13:50
by valdiņš
to visu zinu, baku taisisu pari un benzina trubas ari tiks mainitas. kautko jau pats ar saprotu tik traki nav. iemetisu mehaniski regulejamu spiediena regulatoru un viss bus bumbas :brauc:

Re: valdiņa 2105

Posted: 24 May 2012, 19:28
by Миша
:mrgreen: Tad tev bus divi regulatori? jo viņš jau ir iekš šprices,vai blakus tai..ka kura izpildijuma :)

Re: valdiņa 2105

Posted: 25 May 2012, 08:38
by valdiņš
orginalo kurs ir pie bloka metisu ara